پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تاکید کرد: تولید باکیفیت، مهم‌ترین شاخص در حمایت از کالای ایرانی است.

شعار سال: ناصر فغفوری AUHVSHGبا اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: بعد از چندین سال شعار اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، به نظر می‌رسد امسال وارد مصادیق اقتصاد مقاومتی شده‌ایم.

وی با یادآوری اینکه بحث حمایت از کالای ایرانی چهار بعد اصلی دارد، ادامه داد: بعد اول بحث حمایت از کالای ایران به حمایتی که باید مسئولان و دست‌اندرکاران این بخش انجام دهند، برمی‌گردد و این امر با تصویب مقررات مربوطه و ایجاد ثبات در تصمیمات اقتصادی صورت می‌گیرد و در کل مواردی را شامل می‌شود که به نحوی از کالای ایرانی حمایت خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بخش دوم بحث حمایت از کالای ایرانی مربوط به تولیدکنندگان کالای ایرانی است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای حمایت از کالای ایرانی، تولید با کیفیت عالی است؛ چرا که تولید بی‌کیفیت قطعا بیشترین و بزرگ‌ترین ضربه را به حیثیت و اعتبار کالای ایرانی خواهد زد، لذا تولیدکنندگان نیز در این مقوله نقش به‌سزایی خواهند داشت.

فغفوری ادامه داد: بخش سوم در این زمینه به توزیع‌کننده‌ها یا همان حوزه تجارت کالاهای ایرانی برمی‌گردد که نیاز به بازارسازی و بازاریابی دارد تا تولیدی را انجام دهند که بازار می‌خواهد و به نحوی در این راستا باید برای تولیداتمان بازار پیدا نکنیم، بلکه برای بازارمان تولید کنیم و با هدف بازار دست به تولید بزنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: بخش چهارم مبحث حمایت از کالای ایران نیز به مصرف‌کننده‌ها برمی‌گردد که اجازه دهند به نحوی در برخی موارد و با حداقل‌ استانداردها فرصت برای تولیدکننده‌ها ایجاد شود تا کالای باکیفیت تولید کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:4258380، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
همیشه تولید با کیفیت در کشور باید به آن بها داده شود ؛ وگرنه مردم از این تولیدات رو بر خواهند گرداند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین