پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱
خبرگزاری چین با انتشار تصاویری تایید کرد که رهبر کره شمالی روز دوشنبه در اولین سفر خارجی خود وارد چین شده و با رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرده است.

شعار سال: سرانجام پس از دو روز گمانه‌زنی، خبرگزاری رسمی چین با انتشار تصاویری تایید کرد کهرهبر کره شمالیروز دوشنبه در اولین سفر خارجی خود وارد چین شده و با رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرده است.

به گزارش این خبرگزاری، کیم جونگ اون و شی جین پینگدر این دیدار درباره مسائل مورد علاقه دوطرف و نیز تحولات شبه جزیره کره گفتگو و تبادل نظر کردند.

رهبر کره شمالی و رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کردند

گفتنی است روز دوشنبه در پی ورود یک قطار از کره شمالی به چین، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره مسافران این قطار مطرح شد. با توجه به اینکه این قطار تحت تدابیر شدید امنیتی وارد چین شد، برخی منابع اعلام کردند که رهبر کره شمالی ممکن است جزو مسافران این قطار باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:۶۴۸۴۱۳۱، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
0
0
کره شمالی قصد داره که سیاست های تنش با همسایه جنوبی خودش رو کنار بذاره و دوباره ثبات را به این شبه جزیره برگردونه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین