پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۸
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ورود 8 میلیون و 117 هزار و 554 نفر به این استان از روز 25 اسفند سال گذشته تا 6 فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.
شعارسال: به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی فروزان از ورود هشت میلیون و 117 هزار و 554 نفر به خراسان رضوی از روز 25 اسفند سال گذشته تا ششم فروردین ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 8.5 درصد رشد دارد.

وی افزود: 638 هزار و 405 نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به استان وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، 1.7 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: 225 هزار و 9 نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده‌اند که با رشد 4.7 درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان وارد شده‌اند را نیز 144 هزار و چهار نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته هشت درصد کاهش دارد.

وی توضیح داد: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز 25 اسفند سال گذشته تا ششم فروردین ماه سال جاری به استان وارد شده‌اند نیز هفت میلیون و 110 هزار و 136 نفر است که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد 8.5 درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد مقدس گفت: از روز 25 اسفند سال گذشته تا ششم فروردین ماه سال جاری ماه چهار میلیون و 829 هزار و 23 نفر به این کلانشهر وارد شده‌اند که در مقایسه با سال گذشته، هشت درصد رشد دارد.

فروزان اضافه کرد: 468 هزار و 869 نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به مشهد مقدس وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل 9 دهم درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: 225 هزار و 9 نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد مقدس سفر کرده‌اند که با رشد 4.7 درصدی همراه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد به مشهد مقدس وارد شده‌اند را نیز 143 هزار و 549 نفر اعلام کرد و ادامه داد: این آمار در مقایسه با سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.

فروزان گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز 25 اسفند سال گذشته تا ششم فروردین‌ماه سال جاری به مشهد مقدس وارد شده‌اند نیز سه میلیون و 991 هزار و 596 نفر هستند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد 11 درصدی مواجه بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1397 ، کدخبر: 1335331 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
0
0
عید نوروز بدون دیدار امام هشتم عید نمیشه کاقعا حیف امسال قسمت نشد برم پابوس اقا
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین