پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۶۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: با همکاری ستاد گردشگری شهرداری تهران، برنامه هایی برای ایجاد و راه اندازی "تاکسی گردشگردی "در دستور کار داریم.
شعارسال: علیرضا قنادان در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران اظهار داشت: تهران به عنوان پایتخت کشور دارای ظرفیت بی بدیل گردشگری است و باید از نظر زیر ساخت های گردشگری تقویت شود، ما نیز در سازمان تاکسیرانی به دنبال راه اندازی "تاکسی گردشگری"هستیم و توافقات اولیه با ستاد گردشگری شهرداری تهران صورت گرفته است.

وی افزود: برای معرفی ظرفیت گردشگری، تفریحی و تاریخی شهر تهران تلاش خوبی توسط ستاد گردشگری صورت گرفته و امسال جنبه متفاوت مدیریت شهری را در ایام نوروزی و خدمات دهی به شهروندان و میهمانان شهر تهران شاهد بودیم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان کرد: همکارانم پیش از نوروز برای خدمات دهی بهینه به شهروندان و گردشگران برنامه ریزی داشتند و در دو حوزه اقدام شد.

قنادان مطرح کرد: در مرحله اول و پیش از نوروز، نقاط مهم و با تقاضای سفر بالا شناسایی، تصمیمات و تمهیدات لازم اتخاذ، اجرایی و گشت های نظارتی نیز فعال شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم نیز همزمان با ایام تعطیلات، شیفت بندی لحاظ شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران اشاره کرد: همچنین در ۱۰۰ نقطه ای که توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران شناسایی و به سازمان معرفی و ابلاغ شد، ناوگان خوردویی و گشتی تاکسیرانی مستقر و خدمات رسانی تاکسیرانی به جد دنبال و اجرایی می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری آفتاب ، تاریخ انتشار: 8فروردین 1397، کدخبر:   515654،www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
0
0
تهران استاندارد های خوبی را در زمینه های جذب گردشگر کسب کرده است ؛ امیدواریم تا روزی دوباره بتوانیم در گردشگری منطقه حرف اول را بزنیم
ا.ح75
ناشناس
United States
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
بهترین جا برای سپری کردن عید تهرانه پسر از جاهای دیدنی و خلوت و تمیز و زیبا
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
این تاکسی ها میتونه میزان تفریح و شادی رو در تهران افزایش بده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین