پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: نه هزار دلار انواع محصولات تعاونی این استان در سال گذشته به کشورهای مختلف صادر شد.

شعار سال: محمد تقی آبایی هزاوه روز سه شنبه افزود: این محموله ها شامل انواع مواد شیمیایی و پتروشیمی، مواد غذایی، فرش دستباف، ماهیان زینتی و مواد معدنی بوده و از 13 شرکت تعاونی استان به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر شده است.
وی بیان کرد: شناسایی بازارهای هدف و ارتقای کیفیت تولیدات شرکت های تعاونی نقش موثری در افزایش صادرات دارد و این مهم در سال جاری با جدیت بیشتری دنبال شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: 48 شرکت تعاونی در گرایش های مختلف و با 846 نفر عضو در سال گذشته تشکیل شد که 490 فرصت شغلی ایجاد کرده است.
آبایی هزاوه تصریح کرد: 21 هزار و 999 نفر ساعت آموزش عمومی و تخصصی در سال 96 به تعاونگران استان مرکزی ارایه شده است و 299 بازدید مالی نیز از تعاونی های این استان انجام شد.
وی گفت: تعاون یکی از بخش های مهم در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی است و تقویت این بخش در سال جاری در دستور کار است.
دو
هزار و 500 شرکت تعاونی فعال با حدود 900 هزار نفر عضو در گرایش های مختلف در استان مرکزی وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 7 فروردین 97، کد مطلب: 82872419: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا همین طرح ها میتونه بازار ارز تو ایران رو سامان بده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین