پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۷۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
بسیاری از کاربران کانالها و پیام رسان فراگیر تلگرام از امروز ظهر (پنجشنبه نهم فروردین) با اختلال گسترده و قطع ارتباط مواجه شده اند!
شعارسال: پیام‌رسان تلگرام از نمیروز پنجشنبه ۹ فروردین ماه ۹۷  دچار اختلال سراسری شده و از طریق اینترنت وای‌فای و یا دیتای اپراتورها در دسترس نیست.

با توجه به انتشار اخبار متفاوت در پایان سال گذشته، مبنی بر انسداد احتمالی این پیام رسان در سال جدید از سوی مراجع ذیربط در داخل کشور و همچنین قطعی سرور این پیام رسان از مبداء در سال گذشته بصورت مکرر، هنوز معلوم نیست منشاء این اختلال چیست؟

۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۱

اختلال در اتصال به تلگرام برطرف شد

اختلالی که از ساعت ۱۳:۱۵ در اتصال به شبکه اجتماعی تلگرام به وجود آمده بود از دقایقی قبل برای برخی از کاربران برطرف شد.

۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۲۹

قطع برق مشکل اصلی تلگرام

پاول دوروف، مدیر شبکه پیام رسان تلگرام، در یک توییت گفت: "قطعی برق در دیتاسنتر تلگرام در اروپا دلیل قطعی تلگرام در بعضی از نقاط است." وی در عین حال گفته تلاش شده است تا این مشکل حل شود اما این موضوع بستگی به این دارد که چه هنگامی سرویس دهنده "دیتا سنتر" مشکل را حل کند.

۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۷

توییتر تلگرام اختلال جهانی را تأیید کرد

به گزارش تسنیم شبکه پیام‌رسان تلگرام از ساعتی پیش دچار اختلال گسترده در مناطق اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا شد و همین موضوع به‌سرعت از طرف کاربران شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرد.

اکانت رسمی تلگرام در توییتر با قبول این اختلالات، لحظاتی قبل اعلام کرد که مشکل به‌وجودآمده برای اروپاییها حل شد و به شرایط عادی بازگشتند اما برخی کاربران خاورمیانه و ایران همچنان دچار اختلال هستند که به‌زودی مشکلشان حل می‌شود.

۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۴

تأیید اختلال در برخی کشورها

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایتdowndetector که مراقب کار سرویس های مشهور اینترنتی است ، این اختلالات چند کشور از جمله روسیه، ایتالیا، اوکراین و آلمان را در بر گرفته است. فعلا در وبلاگ تلگرام و پاول دوروفف موسس آن اطلاعیه های رسمی در اینباره منتشر نشده است. اخرین اختلالات بزرگ در کار تلگرام در ماه فوریه رخ داده بود.

۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۳

آیا فیلترینگ در راه است

 پیام رسان تلگرام با میلیون ها کاربری که در ایران دارد، دقایقی پیش مختل شد و دسترسی کاربران ایرانی به این پیام رسان حتی با فیلتر شکن نیز ممکن نیست.اسفندماه سال گذشته رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفته بود: مدیران شرکت‌ها و سیستم‌های خارجی از جمله مدیر تلگرام در بسیاری از موارد با ایران همکاری سازنده‌ای دارند اما همه این مدیران به دلیل سیاست‌های آمریکا در خصوص همکاری با ایران تحت فشار هستند.

هنوز هیچ مقام رسمی و یا مرجعی در مورد چرایی این اختلال گسترده واکنشی نشان نداده است، اما بعید نیست این موضوع در راستای افزایش محدودیت برای این پیام رسان در ایران باشد.اواخر سال گذشته در ساختمان وزارت کشور جلسات متعددی پیرامون تعیین تکلیف تلگرام برگزار شد که شایعاتی را مبنی بر فیلتر تلگرام در ایام نوروز بر سر زبان ها انداخت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی پارسینه ، تاریخ انتشار: 9فروردین 1397، کدخبر:   ۴۱۹۳۶۹،www.parsine.com 

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
حالا این قطعی های موقتی مهم نیست خدا کنه کلا تلگرام رو قیلتر نکنن که بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی با مشکلات بسیاری مواجه خواهند شد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین