پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
عضو کمیسیون کشاورزی اظهار کرد: در حال حاضر برای این امر مهمترین مسئله تآمین اعتبار طرح تحول کشاورزی است، شیوه آبیاری باید تغییر کند، ابیاری غرقابی از دور خارج شود و آبیاری تحت فشار جایگرین شود .

شعار سال: محمد باقر سعادت عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه تا کنون کمیسیون کشاورزی در حوزه مربوط به خودش خوب عمل کرده است گفت: در جلسات مربوط به کمیسیون کشاورزی از وزیر کشاورزی و معاونین این وزارتخانه دعوت شده و حتی برای بحث های ریست محیطی نیز ریاست سازمان محیط زیست برای توضیحات مساول این سازمان در این کمیسیون حضور پیدا کرده است .

وی ادامه داد: مباحثی که در کمیسیون کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته در حوزه های مختلفی چون تنظیم بازار ، خرید تظمینی گندم و مباحثی این چنین بوده است، به طور کلی ر سال 96 پیگیری های کمیسیون کشاورزی برای تحقق مطالبات و خواسته های مربوط به ایت حوزه مورد اهمیت بوده و تقریبا بیشتر آنها پیگیری شده است .

سعادت بحث خرید گندم را یکی از مهمترین مسائل مورد بحث این کمیسیون دانست و تآکید کرد: برای سامان دادن به بحث خرید تضمینی گندم در سال گذشته برای آن پیگیری های زیادی صورت گرفته است ، جلسات متعددی نیز با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه برگزار شده و حتی مسئولین مربوطه در این امر حضور داشتند.

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: در سال گذشته (96) تلاش شد مطالبات کشاورزان پرداخت شود که خدارو شکر تا الان این معوقات پرداخت شده است و حتی بیمه کشاورزان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است .

وی با اشاره به مصرف بی رویه آب تصریح کرد: متآسفانه قسمت اعظمی از این مصرف؛ متعلق به حوزه کشاورزی است، دولت نیز موظف شده است از حفر چاه های غیر مجاز جلوگیری کند ، سایر مواردی که به صورت تخصصی مربوط به کمیسیون کشاورزی است در حال پیگیری شدن است .

سعادت افزود: طرح تحول کشاورزی در دستور کار کمیسیون کشاورزی قرار گرفته است، در حال حاضر برای این امر مهمترین مسئله تآمین اعتبار طرح تحول کشاورزی است، شیوه آبیاری باید تغییر کند، ابیاری غرقابی از دور خارج شود و آبیاری تحت فشار جایگرین شود .

عضو کمیسیون کشاورزی در پایان تصریح کرد: گلخانه ها از دیگر مباحث مطرح در مجلس است و کسانی که قصد تولید محصولات گلخانه ای را دارند برای آنها باید تامین اعتبار شود و در این راستا مورد حمایت قرار بگیرند . و خوشبختانه اقدامات خوبی در این مورد انجام شده است و به نظرم کمیسیون در این مهم ، علکرد خوبی داشته است .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 9 فروردین 97، کد مطلب: 367558، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین