پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ورود کشتی‌های ماهیگیری چینی به قشم کذب محض است و هیچ کشتی ماهیگیری خارجی نمی‌تواند وارد آب‌های ایران شود.

شعار سال: هادی حق‌شناس با تکذیب خبر ورود کشتی‌های ماهیگیری چینی به اطراف قشم و تیراندازی آن‌ها به صیادان ایرانی، افزود: از روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه کشتی‌های ماهیگیری چینی در اطراف قشم به صیادان ایرانی تیراندازی کرده و آن‌ها را زخمی و قایق‌ها را غرق کرده‌اند و مردم قشم خشمگین و ناراحت هستند که این موضوع را پیگیری کردیم.

وی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی خبر تیراندازی به صیادان ایرانی را از جزیره قشم، معاونت دریایی بندرعباس و شیلات کشور پیگیری کرد و هیچکدام این خبر را تأیید نکردند و اظهار داشتند چنین اتفاقی رخ نداده است.

حق شناس خاطرنشان کرد: هیچ کشتی ماهیگیری چینی اجازه ورود به آب های ایران را ندارد، اما کشتی‌های ماهیگیری ایرانی می‌توانند در آب‌های بین‌المللی ورود پیدا کنند. آب های سرزمین تعریف شده است و هیچ کشتی خارجی برای صید اجازه ورود به ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه سازمان شیلات ایران از مدت ها قبل صید فانوس ماهیان را آغاز کرده است، گفت: تمامی شناورها برای صید این ماهیان گواهینامه و مجوز دریافت کرده اند و کار حرفه ای و صنعتی در این باره انجام می‌دهند.صید این ماهیان در در آب های سرزمین ایران است و تنها برای کار صنعتی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 11 فروردین 97، کد مطلب: 97011102261: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
تا کی قراره که به راحتی هرچه تمام تر از هخبرگزاری های رسمی حتی به ما خبر های دروغ گفته بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین