پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۱۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
۱۱۵ هزار نفر در فارس از بامداد شنبه معتکف شدند.

شعار سال: مسئول امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی فارس گفت: ۵۷۰ مسجد در فارس که دو مسجد آن تاریخی است، میزبان مراسم معنوی اعتکاف هستند.

حسین کریمی افزود: بیش از ۴۱ هزار نفر در ۴۳ مسجد شیراز معتکف شدند که آمار آن با سال‌های گذشته برابری می‌کند و در مجموع ۲ هزار و ۷۰۰ نفر خواهر در مسجد جامع عتیق و ۶۵۰ نفر برادر در مسجد تاریخی وکیل معتکف هستند.

ایام البیض یا اعتکاف در روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رجب برابر با ۱۱ تا ۱۳ فروردین ۹۷ برگزاری می‌شود.

در این مراسم معنوی علاوه بر اجرای اعمال و احکام اعتکاف و به جا آوردن اعمال ام داوود برنامههایی از قبیل: حلقههای معرفت، مراسم ختم قرآن و صلوات، کلاسهای تجوید قرآن و نماز، مشاوره و سخنرانی مذهبی برگزار میشود.

پارسال بیش از ۱۰ هزار نفر در بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در سومین حرم اهل بیت (ع) در مسجد جامع شهداء (مسجد نو شیراز) شرکت کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 11 فروردین 97، کد مطلب: 2089216، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
واقعا بی نظیره و نون میده که هنوز مردم ما پایبند این ارزش ها هستند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین