پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۳۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۲
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: ادعای آمریکا برای انتقال سفارت خود به بیت‌‌المقدس عامل اصلی گستاخی و قساوت رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان است.

شعارسال: به نقل از خانه ملت،حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل ضمن محکومیت جنایت رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی در کشتار و مجروح کردن زنان، کودکان و جوانان فلسطینی در راهپیمایی بزرگ بازگشت، گفت: حمایت های نامحدود دولت آمریکا اقدامی مغایر حقوق و معاهدات بین المللی است.

وی ادعای آمریکا برای انتقال سفارت خود به بیت المقدس و معاشقه عربستان آل سلمان با صهیونیست ها را عامل اصلی گستاخی و قساوت رژیم سفاک تل آویو علیه ملت مظلوم فلسطین برشمرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به بیانیه پایانی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از سازمان ها و نهادهای بین المللی و مردم نهاد و آزادیخواهان جهان خواست تا این اقدامات سبوعانه و ضد انسانی صهیونیست ها را محکوم و با ملت فلسطین به هر نحو ممکن اظهار همدردی کنند.

دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در پایان خطاب به رژیم تروریستی اسرائیل خاطرنشان کرد: نسل جوان، پویا و مبارز جهان اسلام هرگز اجازه نخواهد داد صهیونیست ها تعرضی به بیت المقدس انجام دهند و به زودی سرزمین های اشغالی از لوث وجود آنها پاکسازی خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری دانا، تاریخ انتشار: 12 فروردین 1397، کدخبر: 1336495، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
انتقال سفارت آمریکا به قدس نشان از این موضوع دارد که دولت آمریکا سگ لابی صهونیستی است و بسیار بی اراده و بی لیاقت هستند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین