پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۳۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در تعطیلات نوروزی بیش از ۷۳۰۸ خانوار در ۸۰ مدرسه در مناطق ۱۴ گانه آموزشی استان اسکان یافتند و پذیرایی شدند.

شعار سالسالار قاسمی اظهارداشت: ۸۰ مدرسه در ۱۴ منطقه آموزشی از جمله قزوین، آوج، طارم و الموت غربی و شرقی برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود تا فرهنگیان از آن استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: مسافران نوروزی در ۱۷ پایگاه برای اسکان در مدارس پذیرش شدند.

قاسمی یادآورشد: کلاس‌ها با امکانات متفاوت در چهار دسته ویژه، الف، ب و ج تقسیم بندی ‌شدند که کلاس‌های ویژه دارای یخچال، تلویزیون و آشپزخانه و سایر کلاس‌ها این امکانات به صورت مشترک بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: همچنین سوئیت‌هایی برای اسکان مسافران در خانه‌های معلم و اردوگاه شهید بابایی در نظر گرفته شد، اما بیشتر درخواست‌ها برای مدارس بود.

۷ هزار خانوار در سال گذشته در مدارس اسکان یافتند

قاسمی میزان هزینه اسکان نوروزی را بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: پارسال ۷ هزار خانوار در استان قزوین در مراکز اسکان پذیرش شدند.

وی اظهارداشت: بازدید مسافران از موزه فرهنگ به عنوان هویت تاریخی آموزش و پرورش یکی از برنامه‌هایی بود که در نوروز اجرا شد.

قاسمی بیان کرد: از آغاز اسکان فرهنگیان تا ۱۰ فروردین ماه امسال تعداد ۷۳۰۸ خانوار در مراکز اسکان نوروزی پذیرش شدند.

وی افزود: از این تعداد، ۵۳۴۶ خانوار فرهنگی و ۱۶۹۵ خانوار غیرفرهنگی هستند و همچنین ۲۶۷ خانوار در مراکز رفاهی آموزشی فرهنگیان(خانه معلم) اسکان داده شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: همچنین ۲۶ هزار و ۳۰۷ نفر شامل ۱۹ هزار و ۲۴۴ نفر فرهنگی و ۶هزار و۱۰۳ نفر غیرفرهنگی در مراکز اسکان و۹۶۰ نفر در خانه معلم پذیرش شده و اسکان یافتند.

وی خاطرنشان کرد:در این مدت ۵۲ هزار و ۶۹۲ نفر روز شامل ۳۸ هزار و ۴۸۸ نفر روز فرهنگی و ۱۲ هزار و ۲۰۶ نفر روز غیرفرهنگی از مراکز اسکان و ۱۹۹۸ نفر روز نیز از مراکز رفاهی آموزشی فرهنگیان(خانه معلم) استفاده کرده‌اند.

قاسمی اظهارداشت: بیش از ۲۶ هزار نفر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در قزوین پذیرایی شدند.

وی اظهارامیدواری کرد با تلاش همکاران آموزش و پرورش استان قزوین ساعات خوشی برای مسافران نوروزی رقم خورده باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 12 فروردین 97، کدمطلب:4261103، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
استان قزوین امسال میزبان بسیاری از گردشگران بوده است که برای تفریح به جای استان های شمالی از زیبایی های این استان کم تر شناخته شده دیدن کردند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا همین طرح ها باعث میشه که خانواده های کم درامد هم به مسافرت ها ترغیب بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین