پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۳۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از شرکت بیش از ۱۰ نفر در مراسم اعتکاف استان استان خبر داد.

شعار سالحجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی  درباره برگزاری مراسم اعتکاف امسال در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیش از ۱۰هزار نفر امسال در مراسم اعتکاف شرکت کرده‌اند و در ۱۵۰مسجد استان و ۴۳ مسجد تبریز و حومه این مراسم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد معتکفین جوانان هستند، افزود: مراسم اعتکاف که امروز روز اول آن بود، به صورت عالی و با طرح مباحث معنوی برگزار شد و موضوعاتی پیرامون ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر در قالب سخنرانی و برنامه‌های مختلف طرح گردید.

حجت‌الاسلام دکتر حسینی خبر داد: همچنین در مراسم امروز اعتکاف از حاج احد خان محمدی، پدر بزرگوار ۲ شهید در مسجد جامع تبریز و در گرامیداشت مقام پدر به عنوان نمادی از شهدا تجلیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تشریح کرد: مراسم‌های معنوی و حلقه‌های معرفت، ضمن ویژه برنامه‌ها برای مراسم اعتکاف امسال در تمام مساجد در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برای روز چهاردهم و پانزهم رجب نیز که مصادف با وفات حضرت زینب (س) است ویژه‌برنامه‌هایی در قالب مداحی و عزاداری در نظر گرفته شده است و همچنین روز آخر نیز در مراسم ام داوود، ظهر روز روز پانزدهم امکان حضور برای مردم غیر متعکف هم فراهم خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 11 فروردین 97، کدمطلب:4261012، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
این امار نشون میده که هنوزم که هنوزه با این همه هجمه ای که کشور های غربی میارن بازم ایمان جوون های ما حفظ شده
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
همین جوانان هستند ک از بیکاری و مشکلات ازدواج رنج می برند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین