پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۴۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
فرمانده ناجا گفت: شهروندان بامدیریت سفر و همکاری با پلیس، تصادفات را کاهش دهند.

شعار سال: سردار حسین اشتری در بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس پایتخت گفت: امروز دو موضوع باید مدنظر قرار گیرد؛ یکی انتظام بخشی به مناسبت روز طبیعت و سیزدهم فروردین ماه است که از همان دقایق اولیه صبح امروز شاهد حضور مردم در این مکان ها بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه تصریح کرد: در گشت هوایی که از تفرجگاه ها و بوستان های پایتخت داشتیم مشاهده شد از همان ساعات اولیه جمعیت زیادی از مردم در تفرجگاه ها و محل های تفریحی حضور پیدا کرده اند.

وی با اشاره به این که مردم اگر موردی را مشاهده کردند گزارش دهند تا برخورد شود گفت: با توجه به اینکه سالروز رحلت زینب کبری (س) است از مردم فهیم می خواهیم شئونات اسلامی و اخلاقی را همچون گذشته رعایت کنند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: موضوع دیگر، بحث ترافیکی است و اقداماتی که باید طی امروز و تا پایان هفته انجام شود تا با مشکل ترافیکی خاصی روبرو نشویم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی محورهای پرتردد مانند مرزن آباد یا آب اسک در محورهای چالوس و هراز از ساعت ۱۵:۰۰ امروز یکطرفه خواهند شد، مردم عزیز توجه داشته باشند زمان بازگشت خود را به گونه ای مدیریت کنند که دچار مشکل نشوند و توصیه می کنیم روز دیگری به غیر از امروز را برای بازگشت انتخاب کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 13 فروردین 97، کد مطلب: 4261591، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
یه عادتی بدی که میان ایرانی ها وجود دارد این است که همه دوست دارند مسافرت را در یک روز انجام دهند ! نمیدانم چرا ترافیک برایشان مهم نیست
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
همیشه مردم باید کمک کنن؟ پس مسئولین خودشون چی؟ نقش اون ها چی میشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین