پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۴۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
همزمان با سالروز جمهوری اسلامی ایران خط مونتاژ موبایل و تبلت و تجهیزات جانبی روز یکشنبه در شهرک صنعتی دزفول افتتاح شد.

شعار سال: استاندار خوزستان در آئین افتتاح این واحد تولیدی در سخنانی با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغالزا در سال حمایت از کالای ایرانی در استان خوزستان بیان داشت: به منظور حمایت از تولید کالای وطنی و بهبود کیفیت محصولات تولیدی در خوزستان از تمام ظرفیت ها استفاده می شود.
غلامرضا شریعتی از پرداخت تسهیلات با بهره شش ، هفت و هشت درصد به واحدهای تولیدی استان با مشارکت بانک ملی خبر داد و افزود: برای سرمایه در گردش هر واحد تولیدی تا سقف 20 میلیارد ریال و برای راه اندازی خط تولید تا سقف 50 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره پرداخت می شود.
وی همچنین افزود: با توجه به اختصاص اعتبار قابل توجه از سوی دولت در حمایت از تولید و اشتغال لذا تلاش می شود تا خوزستان در سال 1397 سهم قابل توجهی از این اعتبارات جذب کند.
شریعتی همچنین به واحدهای تولیدی استان خوزستان توصیه کرد به منظور جلب اعتماد مشتری محصول با کیفیت و با قیمت ارزان تولید کنند تا شرایط برای اشتغال موثر و پایدار در این استان فراهم شود.
استاندار خوزستان در ادامه با اعلام حمایت از واحد تولید و مونتاژ تلفن همراه و تبلت در دزفول افزود: از این واحد تولیدی انتظار می رود با بهره مندی از تسهیلات کم بهره خط تولید گوشی هوشمند را نیز راه اندازی کند.
مدیر عامل شرکت گسترش امواج کرخه نیز ظرفیت تولید این واحد را مونتاژ پنجهزار دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت در هفته عنوان کرد و گفت: 100 درصد خط تولید این واحد با تلاش مهندسان داخلی راه اندازی شده است.
سعید منصوریان ظرفیت اشتغال این واحد صنعتی را در فاز نخست 30 نفر به صورت مستقیم و 27 نفر به صورت غیر مستقیم عنوان کرد و افزود: ظرفیت اشتغال این واحد تا 90 نفر نیز قابل افزایش است ضمن اینکه با راه اندازی خط تولید سایر محصولات ایجاد 300 فرصت شغلی در این واحد صنعتی امکانپذیر است.
وی اظهار کرد: علاوه بر راه اندازی خط مونتاژ تلفن همراه و تبلت در این واحد صنعتی ، برای نخستین بار در خاورمیانه خط تولید سیم شارژ تلفن همراه و تبلت نیز در این واحد راه اندازی شده است.
در آئین افتتاح این واحد صنعتی فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ، امام جمعه و سرپرست فرمانداری دزفول و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 12 فروردین 97، کد طلب: 82875551: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
حمایت از این دستگاه ها به اشتغال جوانان ما می انجامد ولی باید حواسمان باشد که جنس تولیدی ما با کیفیت باشد تا مردم از انها استقبال کنند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین