پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از ثبت بیش از ۶۳۲ هزار و ۷۰۰ تردد در محورهای استان مرکزی طی دوازدهمین روز از فروردین ماه جاری خبر داد.

شعار سال: علی زندی فر اظهار داشت: در دوازدهمین روز از ایام نوروز سال جاری، ۶۳۲ هزار و ۷۰۰مورد تردد وسایل نقلیه در محورهای استان مرکزی به ثبت رسیده که نسبت به همین روز در سال گذشته چهار درصد افزایش نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: میانگین سرعت در ترددها نیز ۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به سال قبل تغییری نداشته است.

وی بیان کرد: همچنین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در محورهای استان طی این روز ۱۳درصد بوده که شش درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطرنشان ساخت: در این روز تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان طی روز گذشته نسبت به سال قبل ۱۶ درصد و تعداد وسایل نقلیه خروجی از استان نیز ۲۵ درصد افزایش داشته است.

زندی فر تصریح کرد: پرترددترین محورها در دوازدهمین روز سال، محور شازند - اراک و سلفچگان - اراک بوده اند و درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در استان هشت درصد بوده که دو درصد بالاتر از میانگین کشوری در همین روز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ادامه داد: بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین نسبت به کل تردد انجام شده در استان طی روز گذشته مربوط به محور دلیجان - سلفچگان و دلیجان - اصفهان بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 13 فروردین 97، کدمطلب:4261564، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
همین یعنی میشه به اینده گردشگری استان در اینده امیدوار بود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین