پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۵۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس بین المللی امنیتی روسیه و رایزنی های دفاعی نظامی و به دعوت همتای روس خود عازم مسکو شد.

شعارسال: امیر سرتیپ حاتمی برای شرکت در اجلاس بین المللی امنیتی روسیه و رایزنی های دفاعی نظامی و به دعوت همتای روس خود عازم مسکو شد.

به گزارش ایسنا، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس بین المللی امنیتی روسیه و رایزنی های دفاعی نظامی و به دعوت همتای روس خود عازم مسکو شد.

امیر سرتیپ حاتمی که به دعوت ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع جمهوری فدراسیون روسیه راهی مسکو شده است، در هفتمین اجلاس بین المللی امنیتی مسکو که 15 و 16 فروردین برگزار می‌شود شرکت و سخنرانی می کند.

امیر سرتیپ حاتمی در این سفر همچنین با همتای روس خود دیدار و درباره مهمترین تحولات و مسایل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی مذاکره خواهد کرد.

وزیر دفاع کشورمان همچنین در حاشیه این اجلاس با وزرای دفاع ، مقامات امنیتی و نظامی کشورهای مختلف دیدار و مذاکره خواهد کرد.

هفتمین اجلاس بین المللی امنیتی مسکو با حضور وزرای دفاع ، روسای ستاد و فرماندهان عالی رتبه نظامی و دفاعی و مسئولان سازمان های بین المللی از بیش 80 کشور طی دو روز برگزار خواهد شد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری  آفتاب  ، تاریخ انتشار: 14فروردین 1397، کدخبر:   ۵۱۶۵۰۲، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
امیدواریم در این سفر قرارداد همکاری های دفاعی خوبی میان ایران و روسیه نوشته شود و ناوگان هوایی خود را به روز کنیم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
وزیر دفاع جدید نسبت به قبلی بسیار صلابت بیشتری دارد و در مورد مسائل مختلف دفاعی بی پروا صحبت میکند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین