پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۷۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
رئیس شورای شهر بیرجند گفت: توسعه بازارچه‌های محلی در دستور کار شهرداری و شورای شهر بیرجند است.

شعار سال: ابراهیم تقی‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای شورای شهر بیرجند با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در سال جدید که به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است شورای شهر و شهرداری نیز تلاش خود را در راستای اجرایی کردن این شعار خواهد داشت.

رئیس شورای شهر بیرجند بیان کرد: یکی از برنامه‌های در دست اجرا برای سال ۹۷ توسعه بازارچه‌های محلی در جهت کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم است.

تقی زاده ادامه داد: تفکیک زباله از مبداء، احداث پارک در منطقه مهر شهر و بلوار پیامبر اعظم(ص) در جهت پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و تأمین روشنایی و بهسازی فضای سبز شهری از دیگر برنامه‌های سال ۹۷ شهرداری و شورای شهر بیرجند است.

وی افزود: تا آنجایی که بودجه شهرداری اجازه بدهد زیباسازی فضای شهری و روکش آسفالت معابر را نیز پیگیری خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر بیرجند با اشاره به برگزاری کنگره دو هزار شهید خراسان‌جنوبی در سال جاری گفت: در این راستا دو میدان از میادین شهر بیرجند مزین به نمادهایی مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت خواهند شد.

تقی زاده اظهار کرد: همچنین زیبا سازی میادین ورودی شهر بیرجند از جمله بلوار و میدان شهدای عبادی در دستور کار شهرداری و شورای شهر بیرجند قرار دارد چرا که ورودی شهرها بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: از جمله کارهایی که در سال گذشته پیگیری و تا حدود تعیین تکلیف شده بحث مربوط به طرح فرزان و پل موسی بن جعفر(ع) است که پل موسی بن حعفر(ع) مراحل پایانی کار خود را طی می‌کند.

رئیس شورای شهر بیرجند ادامه داد: در سال گذشته در جهت سالم سازی امور کاهش هزینه‌ها و پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری مدنظر قرار گرفت و بخش اعظمی از بدهی‌ها نیز پرداخت شد.

تقی زاده یادآور شد: دعوت از مدیران دستگاه‌های اجرایی در برخی از برنامه‌های شورای شهر در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم و هماهنگی بیشتر نیز در دستور کار شورای شهر بیرجند است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 15 فروردین 97، کدمطلب:4262948، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
اینجوری میشه دست فروش های سطح شهر رو هم به یک سر و سامونی برسونید
س.د۷
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین