سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۸۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
برندهایی که به سرعت اعتبار خود را نزد مشتری افزایش دهند، بسیار قدرتمندتر در کنار سایر برندها ظاهر می‌ شوند و مشتریان را با خود همراه می‌ کنند. یکی از روش هایی که می تواند در این راستا بسیار مفید باشد، سمپلینگ است.

شعار سال: سمپلینگ، تاثیر پذیری فوق العاده ای در خروج از شلف محصولات بسیاری از برندها در چند سال اخیر داشته است؛ در حال حاضر یکی از متدهای موفق تبلیغاتی روز دنیا می باشد و توانسته است در دو فاز تاثیر آنی و کوتاه مدت و تاثیر بلند مدت در اثر استفاده از محصول و شناخت آن و ایجاد ارتباط دو طرفه بین مخاطب و برند، در ذهن مصرف کننده نفوذ کند. در نگاه اول، سمپلینگرا به عنوان ارائه نمونه محصول رایگان می دانستند اما در اصل، ایجاد ارتباطی مفید و موثر همراه با فن بیان خوب، زبان بدن قدرتمند، توضیحی مختصر و مفید در خصوص ویژگی های اصلی محصول و می تواند به یک پروژهسمپلینگقدرتمند کمک نماید و با توجه به اینکه هویت یک برند در حال نمایش می باشد کلیه اجزای تاثیر گذار در سمپلینگ از حساسیت خاص خودش برخوردار می باشد.از مرحله قبل از تولید محصول تا بعد از عرضه شدن آن به بازار، کارآیی فوق العاده ای دارد و می تواند نقشی مهم و اساسی را در تصمیم گیری های کلان شرکت های بزرگ ایفا نماید و از طرف دیگر از طریق سمپلینگ مصرف کننده نهایی امکان خریدی مناسب همراه با تجربه تست محصول جدید را خواهد داشت. طبیعی است که تولید کنندگان و وارد کنندگان برای تست کردن محصولی که روی آن می خواهند سرمایه گذاری نمایند، قبل از تولید یا قبل از وارد کردن آن به کشور، آن را از لحاظ صرفه اقتصادی و ... مورد بررسی قرار دهند.سمپلینگ را به صورت بومی و متناسب با فرهنگ و سلیقه هر شهر باید اجرا کرد تا اثربخشی بیشتری را بتواند کسب کند.

کارسمپلینگ چیست؟

قبل از تولید محصول:

- در کارسمپلینگ، صاحبین مشاغل متوجه خواهند شد که آیا این محصول با فرهنگ مردم آن سرزمین هم خوانی دارد یا خیر.

- در کارسمپلینگ،امکان پی بردن به ذائقه و سلیقه مردم در کشور فراهم می شود.

- در کارسمپلینگ،برآورد تقریبی میزان سهم بازار فراهم می گردد.

- در کار سمپلینگ، میزان محبوبیت برندهای رقیب بین مردم مشخص می گردد.

- در کارسمپلینگ، درصد وفاداری مصرف کننده های نهایی به رقبای داخلی و خارجی مشخص می گردد.

- در کارسمپلینگ، امکان نظرسنجی چهره به چهره و از نزدیک برای شرکت ها میسر می شود.

- در کارسمپلینگ، نقطه نظرات و دیدگاه های مخاطبان از نزدیک دریافت می گردد.

- در کارسمپلینگ، میزان اثربخشی محصول در جهت تغییر سلیقه مخاطب در پروژه های سمپلینگ مشخص می گردد.

- در کارسمپلینگ، امکان نظر سنجی و برآورد جهت قیمت گذاری مشخص می گردد.

- در کارسمپلینگ، امکان تست طعم ها و فرمولاسیون های مختلف جهت دستیابی به محصول مطلوب نهایی فراهم می گردد.

بعد از تولید محصول:

- امکان ایجاد ارتباط مفید و موثر و ماندگار در ذهن مصرف کننده پس ازاجرای پروژه های سمپلینگ

- امکان خلق ارزش مثبت در مسیر برند سازی و برندینگ پس ازاجرای پروژه های سمپلینگ

- افزایش خروج از شلف محصولات و بالارفتن گردش کار پس ازاجرای پروژه های سمپلینگ

- تبادل نظر و دریافت انتقادات و پیشنهادات مصرف کننده پس ازاجرای پروژه های سمپلینگ

- امکان پاسخگویی سریع و لحظه ای به سوالات مشتریان پس ازاجرای پروژه های سمپلینگ

- مونیتور کردن رفتار خریدار و الگوهای انتخابی آن ها پس ازاجرای پروژه های سمپلینگ

- ایجاد مشتری های وفادار پس ازاجرای پروژه های سمپلینگ

- ایجاد رابطه ای مثبت و هدفمند و همچنین ماندگار در ذهن مصرف کننده پس ازاجرای پروژه های سمپلینگ

- امکان معرفی کامل محصول یا خدمات شما با روشی تخصصی و حرفه ای پس ازاجرای پروژه های سمپلینگ

- امکان بررسی میزان تاثیر پذیری اجرایپروژه های سمپلینگ

منافع و مزایای اجرای پروژه های سمپلینگ و پروموشن چیست؟

- خلق ارزش جهت برند و محصول از طریق احترام به حق انتخاب مصرف کننده قبل از خرید بااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- پیوند ارتباطی مفید، موثر و ماندگار در ذهن مصرف کنندهبااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- امکان خلق مشتری های وفاداربااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- به گردش انداختن خروج از شلف کالاهای گوناگون و متنوع یک برندبااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- تاثیر آنی در افزایش فروشبااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- بررسی و مونیتور کردن رفتار مصرف کننده نسبت به سمپل ارائه شدهبااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- پاسخگویی به سوالات مصرف کنندهبااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- ایجاد روابط مطلوب مستقیم و بدون واسطه بامشتریبااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- امکان افزایش سهم از بازاربااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- امکان استفاده از نیروهایی متناسب با پرستیژ و سگمنت برند و حتی ایجاد ارتباط های فرهنگی و بومی در استان های مختلف توسط سمپلرهای بومی هر استانبااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- مقرون به صرفه بودن اجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن نسبت به سایر روش های تبلیغاتی

- معرفی کامل خواص کلی محصول یا خدمات دراجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- امکان ساخت محتوای با کیفیت برای فضای مجازی بااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- جذب مشتریان ناراضی گذشته و از دست رفتهبااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- نمایش قدرت برند در میان رقبا در نقطه فروشبااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

- از بین بردن فاصله زمانی از انتخاب تا مصرفبااجرای پروژه های سمپلینگو پروموشن

سمپلر و پروموتر چیست؟

کیفیت اجرای پروژه های سمپلینگ و پروموشن به توانایی نیروهای انسانی سمپلر و پروموتر بستگی دارد.استفاده از نیروی سمپلر و نیروی پروموتر با عملکرد نامطلوب می تواند آسیب های سنگینی به هویت یک برند وارد نماید.

اجرای سمپلینگ و اجرای پروموشن برای چه محصولاتی و در چه حوزه هایی کاربرد دارد؟

- اجرایسمپلینگ و اجرایپروموشن محصولات غذایی

- اجرایسمپلینگ و اجرایپروموشن محصولات آرایشی و بهداشتی

- اجرایسمپلینگ و اجرایپروموشن دستگاه های پوز بانکی

- اجرایسمپلینگ و اجرایپروموشن جهت دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم خانگی

- اجرای سمپلینگ و اجرایپروموشن جهت بیمه ها، شرکت های خدماتی، بانک ها و اپلیکیشن ها

اجرای پروژه هایسمپلینگو پروموشن در چه مکان هایی صورت می پذیرد؟

- سمپلینگ و پروموشن در کلیه نمایشگاه ها، همایش ها، جشنواره ها و

- سمپلینگ و پروموشن در فروشگاه های زنجیره ای نظیر هایپر استار، هایپرمی، شهروند، رفاه، اتکا و

- سمپلینگ و پروموشن در مراکز تفریحی و گردشگری نظیر بام تهران، باشگاه انقلاب، برج میلاد، پارک آب و آتش و

- سمپلینگ و پروموشن در کلیه مراکز تجارینظیر کوروش، پالادیوم، میلاد نور، گلستان، ارگ، تیراژه و

- سمپلینگ و پروموشن در کلیه فروشگاه ها نظیر سوپر مارکت ها، داروخانه ها، فروشگاه های آرایشی و بهداشتی و ...

- سمپلینگ و پروموشن به صورت تبادل همکاری با اپلیکیشن ها و استارت آپ های قوی همانند اسنپ، تپسی، زود فود و

- سمپلینگ و پروموشن سیار توسط ون های تبلیغاتی یا موبایل مارکتینگ

- سمپلینگ و پروموشن به صورت سیار توسط کوله پشتی تبلیغاتی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آسیاهمایش، تاریخ 97- کد طلب: -: www.hamayesh.asia


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
انشالله که با این برنامه ریزی های صورت گرفته بشه تولید ملی خودمون رو دوباره به قدرت برگردونیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین