پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
اعضای شورای شهر یاسوج در زمان انتخابات وعده های و شعرهایی را مطرح کردند که باید ببینیم بعد از گذشت نه ماه کدام یک از آن شعارها و وعده ها عملی شده است.

شعار سال: انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال 96 برگزار شد و هر کدام از کاندیداهای شورای شهر و روستا برای جلب اعتماد مردم وعده هایی را مطرح کردند که اکنون بعد از گذشت نه ماه مردم شهر و روستا منتظر محقق شدن آن وعده ها هستند.

پایگاه خبری صبح زاگرس در نظر دارد وعده های انتخاباتی اعضای فعلی شورای شهر را یادآوری و میزان تحقق آن ها را پیگیری کند.

اولین فردی که وعده های انتخاباتی اش مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد، فرشاد نگین تاجی خواهد بود .

توجه به مشارکت اجتماعی زنان

فرشاد نگین تاجی در جمع بانوان حامی خود در تاریخ 24 اردیبهشت سال 96 گفت: وقتی که بخواهیم توسعه داشته باشیم باید مشارکت مدنی ما به حداکثر برسد و این امر زمانی محقق می شود که زنان که بخش گسترده ای از جمعیت ما را تشکیل می دهند در مشارکت های اجتماعی حضور داده شوند که به مشارکت پایدار برسند.

نگین تاجی تصریح کرد: در بحث طراحی های معماری پارک ها و فضاهای سبز و اماکن تفریحی و خدماتی شهر یاسوج با توجه به بافت غالب فرهنگی متاسفانه به نیازمندی ها بانوان از جهت مسائل جسمی و روحی توجه نشده است نگاهی که به مسائل زنان داریم سعی می کنیم در طراحی ها نیازمندی ها و خواسته های بانوان در طراحی و گسترش فضاهای شهری دیده شود.

ایجاد فضای تعامل میان مدیریت شهری و مردم

فرشاد نگین تاجی عضو کنونی شورای شهر یاسوج در تاریخ پنج فروردین ماه که برای ثبت نام شورای شهر در فرمانداری حاضر شد، بر ایجاد فضای تعامل میان مدیریت شهری و مردم تاکید کرد و علت حضور خود در این دوره را نیاز امروز شهر به شنیده شدن صدای مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم که شورای شهر متشکل از نیروی های فنی متخصص و توانمند باشد که مهمترین بحثشان تعامل با شهروند و ایجاد فضای اعتماد بین فضای مدیریت شهری و مردم باشد.

نگین‌تاجی همچنین بر تقویت جایگاه شورای شهر تاکید کرد و خاطرنشان کرد: تعامل بسیار قوی میان شورا و سایر سازمان ها شکل بگیرد که جایگاه شورا تقویت شود و امیدواریم این تعامل در زیرسایه تخصص شکل بگیرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسئله تخصص گرایی در حوزه شوراهای شهر گفت: حوزه مدیریت مدیریت شهری ابعاد مختلفی از جمله حوزه اجتماعی، فرهنگی، مبلمان شهری، ترافیک، ساختمان سازی و بخش های معتعدد دیگری دارد و قطعا به هر میزانی که نگاه به این حوزه در شورای شهر تخصصی تر باشد، بهتر می توان امور را مدیریت و برنامه ریزی کرد.

نگاه ویژه به ورزش قهرمانی

فرشاد نگین تاجی منتخب شورای شهر یاسوج در بحبوحه انتخابات شوراها، اردیبهشت امسال در در دیدار با ورزشکاران و مدال آوران شهر یاسوج اظهار داشت: در صورت ورود در شورای اسلامی شهر یاسوج توجه و نگاه ویژه ای به مقوله ورزش و به خصوص ورزش قهرمانی خواهم داشت.

نگین تاجی تصریح کرد: نگاه ویژه و تخصصی به موارد مختلف به خصوص مقوله ورزش از مهم ترین برنامه های هر مجموعه شهرداری و شورای شهر است که این مهم یکی از اولویت های بنده در صورت حضور در شورای اسلامی شهر یاسوج خواهد بود.

ایجاد نماد در شهر یاسوج

سید اقبال راستگویی در مراسم افتتاحیهستاد انتخاباتی فرشاد نگین تاجی در تاریخ 22 اردیبهشت به ذکر خصوصیات اخلاقی وی پرداخت و گفت: دکتر نگین تاجی چهره ای مردمی و متخصص به مسائل شهری است که می تواند چهره شهر را دگرگون کند.

وی با بیان اینکه نماد خوبی در ورودی شهر یاسوج نمی بینم که ورودی هر شهر نشان گر فرهنگ آن شهر است، افزود: آیا نماد قهرمانان نبرد گجستان و تنگ تامرادی باید کشتارگاه و زندان باشد!

و اما اکنون ...

اکنون 14 فروردین ماه سال 1397 است و با وجود گذشت حدود 10 ماه از انتخاب اعضای جدید شورای شهر یاسوج می توان گفت: اقدام قابل قبولی در شهر یاسوج انجام نشده است و تغییر مناسبی نه در فضای شهری و نه در ایجاد نمادهای خاص به وجود نیامده است.

همچنان ورزشکاران از عدم توجه برخی مسئولان گلایه مند هستند و تا کنون نیز اقدام قابل توجهی از سوی شورای شهر یاسوج برای ورزشکاران مشاهده نشده است گویا برخی از اعضای شورای شهر یاسوج وعده های انتخاباتی خود را فراموش کرده اند.

بعد از گذشت نه ماه مردم منتظر عملی شدن وعده های انتخاباتی هستند که یک روز از طرف کاندیدهای شورای شهر مطرح می شد، وقتی گفته می شود نماد خاصی در یاسوج نیست اکنون مردم یاسوج منتظر نماد هستند وقتی به ورزشکاران وعده های توجه بیشتر داده می شود اکنون ورزشکاران عملی شدن شعارها را می خواهند .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 14 فروردین 97، کد طلب: -: www.edalat-gostaran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
واقعا هر جا زنان تقدم داشتند به توسعه بیشتری رسیدیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین