پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۸۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اغلب واحدهای تولیدی دولتی در شرایط نامطلوبی به سر می‌برند.

شعارسال: محمدرضا منصوری در شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: مردم همیشه به خرید کالای خوب و مرغوب اقدام می‌کنند و تولیدکنندگان نباید هرکالایی را تولید کنند، در تولید ضعف شدید داریم.

وی افزود: ‌در صنعت ما صادرات نداریم که این هم بزرگترین ضعف ما بوده است؛ اگر در یک جای دنیا 10 یا 20 درصد پول آن منطقه نسبت به دلار کم ارزش شود تمام تولیدات آن کشور صادر می‌شود‌.

منصوری بیان کرد: به طور کلی اغلب واحدهای تولیدی دولتی در شرایط نامطلوبی به سر می‌برند و بیشتر از سرمایه داخلی شرکت، به دستگاه‌های خدماتی و پیمانکاران مختلف بدهکار هستند.

وی ادامه داد: رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی باید با تولید با کیفیت و رقابت‌پذیر از سوی تولیدکنندگان همراه باشد، آب، گاز و برق در ایران با کمترین قیمت ممکن نسبت به کشورهای توسعه یافته به تولیدکنندگان عرضه می‌شود اما تولیدات همچنان از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیستند که اصلاح این امور باید سرلوحه امور صاحبان صنایع قرار گیرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ‌عنوان کرد: با توجه به بحران کم آبی باید گفت که حداکثر در 20 سال آینده در ساوه و زرندیه خشکی داریم و اگر نفت ما 40 سال دیگر کامل تمام شود آب به 20 سال هم نمی‌رسد در این صورت باید بررسی کنیم که در این 15 سال که حق‌آبه را داشتیم چه اقداماتی شکل گرفته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15فروردین1397، کدخبر: 1692829: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
بازم بیایم بگیم که باید واحد های تولیدی ایرانی حمایت بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین