پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۹۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
حداقل اعتبار گذرنامه تا تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ می‌باشد لذا حجاج نسبت به بررسی وضعیت گذرنامه در اسرع وقت اقدام کنند.

شعار سال: حج تمتع سال گذشته (96) در حالی برگزار شد که 86 و 200 نفر به این سفر معنوی مشرف شدند که فقط 79 هزار نفر از آنان حجاج بوده و بقیه خدمه بودند. این در حالی است که برای حج تمتع سالجاری (97) با رایزنی‌های صورت گرفته این سهیمه افزایش یافته و به 85 هزار نفر رسیده و در صورت حصول نتیجه مذاکرات افزایش سهمیه این تعداد به 90 هزار نفر خواهد رسید.

آنچه در شرایط فعلی برای زائران بسیار مهم است حداقل اعتبار گذرنامه‌های آن هاست. حداقل اعتبار گذرنامه‌های حجاج تا تاریخ 25 بهمن 1397 می‌باشد لذا حجاج باید نسبت به برسی وضعیت گذرنامه‌های خود اسرع وقت اقدام کنند.

پایین‌ترین قیمت کاروان‌های حج سال 97، حدود ١٣ میلیون و 5٠٠ هزار تومان و قیمت گران‌ترین کاروان حج سالجاری، حدود ١٨ میلیون و 5٠٠ هزار تومان است.

هزینه تمام شده برای سفر حج بالا‌تر از ارقام فوق بوده اما در راستای تامین رفاه حجاج بیت الله الحرام، مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان تحت عنوان مساعدت بانک به زائرانی که طی سال‌های گذشته در بانک ملی ثبت نام کرده بودند، از سرجمع هزینه‌های تمام شده کسر و قیمت کاروان‌های حج به رقم حداقل 12 میلیون و 100. و 17 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

طول سفر حج حداقل 28 روز و حداکثر 41 روز است. ضمن اینکه کاروان‌های حج امسال به چهار گروه 85، 115، 135 و 165 نفره تقسیم‌بندی شده‌اند.

تمام کاروان‌های مدینه قبل و مدینه حدود شش روز در شهر مدینه اقامت دارند و مابقی برنامه سفر زائران با اقامت در شهر مکه است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 16 فروردین 97، کد مطلب: 13970115000604، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
من به جای این مسافران حج بودم پولم را برای سفر به کشوری که اقدامات بی ثبات کننده در منطقه انجام میدهند را خرج نمیکردم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین