پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۱۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : صیانت و حفاظت از اراضی کشاورزی نیازمند مشارکت همه دستگاههای اجرایی استان است.

شعارسال: فاطمه خمسه روز چهارشنبه در دیدار با حجت السلام و المسلمین قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: صیانت از اراضی کشاورزی استان با همدلی و همکاری کلیه دستگاههای اجرایی میسر می شود.

وی افزود: برای جلوگیری از استفاده بی رویه منابع آبی؛ کشت های آبی به ویژه مزارع گندم از سطح زیر کشت ۸۰ هزار هکتار به کمتر از ۵۰ هزار هکتار کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از مصرف بی رویه منابع آبی؛ جهاد کشاورزی به کمک و حمایت کلیه دستگاههای اجرایی به ویژه دستگاه قضایی نیازمند است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : در تعطیلات نوروز امسال نیز پرونده ۲۷ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی در دست اقدام است که تاکنون ۴ مورد آن تخریب و قلع و قمع شد.

خمسه بر لزوم اهمیت حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی استان و همچنین استفاده بهینه از منابع آبی با اجرای سامانه های نوین آبیاری در مزارع و باغات تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین نیز دراین جلسه گفت : مدیریت منابع آب و خاک امری مهم و ضروری در بخش کشاورزی است که باید صیانت شود.

حجت السلام و المسلمین قدرتی افزود : برای استفاده بهینه از منابع آبی اجرای سیستم های نوین آبیاری می توان راهگشا باشد تا بتوان از منابع موجود بهره مند شد.

وی تاکید کرد : از تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان با شکل ها و عناوین مختلف باید جلوگیری کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15فروردین1397، کدخبر: 4262853: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
کشاورزی از ابعاد اساسی زندگی کشوری است ؛ لزوم توجه به آن بیش از گذشته احساس میشود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
مشارکت همگان هم در گرو مسئولیت پذیری مسئولین هست
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
باید خود روستایی ها فرهنگسازی بشن تا خودشون محافظ زمین های کشاورزی باشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین