پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار نوروزی اقشار مختلف مردم و مسئولان نهادها، ادارات و کارخانجات استان، گفت: راهبرد اقتصادی رهبر فرزانه انقلاب، اقدام و عمل مسئولان و مردم در حمایت از کالای ایرانی، گامی برای رونق کارخانه های داخلی و اشتغال جوانان است.

شعار سال: حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه «جهاد اقتصادی»،«همّت مضاعف و کار مضاعف»،«حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی»، «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» به معنای واقعی استقلال اقتصادی کشور را به همراه دارد، افزود: حمایت از کالای ایرانی فراگیرترین و مردمی ترین نامگذاری سال است و هرکس در هر جایگاهی موظف است به تقویت تولید ملی کمک کند.

وی ادامه داد: خرید کالای ایرانی و حمایت از آن زمانی محقق میشود که تولیدکنندگان بر اساس نیاز مشتری کالایی با کیفیت و رقابت پذیر تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه راهبردهای توسعه اقتصادی کشور چندین سال است که از سوی رهبر انقلاب تعیین و تبیین می شود، خاطرنشان کرد: راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از ظرفیت بسیج عمومی مردم در عرصه شکوفایی اقتصاد ملی است.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی حمایت ملی از کالای ملی گفت: مصرف‌کنندگان نقش آفرین اصلی عرصه تولید کشور هستند، زیرا با خرید و حمایت از کالاهای ایرانی، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید کشور، اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی و مبارزه با کالای قاچاق را محقق می‌سازند.

وی افزود: البته چنانچه تولید داخلی از نظر کیفیت قابل رقابت با نوع خارجی آن باشد، خود به خود فرهنگ استفاده از تولید داخلی در کشور نهادینه می شود.

حجت الاسلام با بیان اینکه خودباوری امری تأثیرگذار در زمینه حمایت از کالای ایرانی است، اظهار داشت: باید برخی نگاه های نادرست نسبت به کالای ایرانی را از ذهن ها پاک کنیم و مصرف کالاهای ساخت داخلی را در اولویت و آن را مقدم بر کالاهای خارجی بی کیفیت قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خرید کالای ایرانی؛ افتخار ملی است و در ایجاد فرصت های شغلی نقشی اساسی دارد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: با حمایت از کالاها و تولیدات داخلی علاوه بر حمایت از اشتغال، از خروج ارز برای خرید کالاهای خارجی جلوگیری می شود. برای تحقق این مهم باید به رویکرد اقتصاد مقاومتی، سیاست خرید و تأمین کالا از تولید کنندگان داخلی با جدیت از سوی مردم و مسئولان اجرایی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بسیج، تاریخ انتشار 17 فروردین 97، کد مطلب: 9003934، www.basijnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین