پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۲۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مسئولین می‌توانند به عنوان یک الگوی تاثیرگذار در حمایت از کالای ایرانی ایفای نقش کنند.

شعارسال: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مسئولین می‌توانند به عنوان یک الگوی تاثیرگذار در حمایت از کالای ایرانی ایفای نقش کنند.

علی ابراهیمی ، در رابطه با تاثیر استفاده مسئولین از کالای ایرانی در حمایت مردم از محصولات داخل، بیان کرد: من شخصا از پوشاک ایرانی استفاده می‌کنم. در خصوص لوازم خانگی نیز در برخی از موارد از محصولات ساخت داخل استفاده می‌کنم. ماشین من نیز پژوی 206 است اما من شخصا تولیدکنندگان خودرو را به عنوان کسانی که کالای ایرانی تولید می‌کنند قبول ندارم بلکه عده‌ای مونتاژکار هستند.

وی در ادامه گفت: تولیدکننده اگر کالای با کیفیت تولید کند قطعا مردم از آن حمایت خواهند کرد. مردم زمانی که در مقابل کالایی وجه می‌پردازند توقع کارآمدی مناسب از آن دارند.

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: ما پارچه مرغوبی در داخل کشور داریم و یا کفش به عنوان یک محصول ایرانی همیشه دارای جایگاه ویژه‌ای بوده است. در خصوص محصولات خوراکی نیز تاکنون هیچ برنجی نتوانسته است جایگزین برنج ایرانی شود منتهی ما باید روشی را دنبال کنیم که محصول ما قیمت مناسبی را داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 فروردین 1397، کدخبر: 97011704239، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
همین مسئولین باید خرید این کالا هارا در اولویت خود قرار دهند ؛ مثلا آقای ظریف که گوشی سامسونگ استفاده میکند چرا از نمونه های ایرانی آن استفاده ای ندارد؟
ا.ح75
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
واقعا در این شرایط خیلی خیلی میتونه موثر باشه اینکه مردم ببینن مسئولین کالای داخلی میخرن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین