پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۲۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: هیچ بنری مبنی بر ستایش امام جمعه در چهار سوی استان نصب نشود.

شعارسال: نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: هیچ بنری مبنی بر ستایش امام جمعه در چهار سوی استان نصب نشود.

آیت الله رسول فلاحتی گیلانی در نخستین آئین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با اعلام این مطلب افزود: بنرهایی که نصب می شود یا از پول های اداری است که بیت المال است و یا مردمی است که ترجیح می دهم این پول ها در راستای خدمت رسانی به محرومان هزینه شود.

وی اظهار کرد: زیباترین دوره تاریخ ایران در گیلان، انقلاب اسلامی است و من، متعلق به تک تک مردمان زجر کشیده ای هستم که این انقلاب را خلق کردند.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: وابسته به هیچ گروه و سازمانی نیستم، خنثی هم نیستم و خط من خط رهبری است، تبعیت از ایشان را واجب می دانم و جامعه نیز اگر در مسیر ایشان گام بردارد، سعادتمند خواهد شد.

امام جمعه رشت با اشاره به شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، وضعیت شهرک های صنعتی و کارخانه های گیلان که زمانی دروازه ایران و اروپا بوده، مطلوب نیست و مسئولان برای کاهش آلام مردم زجر کشیده استان، می بایست چاره اندیشی کنند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز سلامت، وضعیت زیست محیطی استان را مطلوب ندانست و گفت: در راستای برطرف کردن معضلات زیست محیطی، باید تدابیر موثری اندیشیده شود.

در مراسم نماز جمعه این هفته رشت، آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حکم نمایندگی ولی فقیه در گیلان از سوی معظم له را به آیت الله رسول فلاحتی اعطا و از زحمات آیت الله زین العابدین قربانی تقدیر کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 17 فروردین 1397، کدخبر: 82878914، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
این رفتار ها شایسته یک امام جمعس واقعا...نه بیان اینکه این جایگاه مین گذاری شده است
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین