پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
فیفا دستمزد داوران حاضر در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را مشخص کرد.
شعارسال: فیفا دستمزد داوران حاضر در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را مشخص کرد که بر این اساس داوران حاضر در این رقابت ها هر کدام 57 هزار و پانصد یورو دریافت می کنند.

فیفا به داوران سطح اول خود مثل فلیکس بریچ، جونیت چاکر و پیتانا برای حضور در تورنمنت مبلغ 57 هزار و پانصد یورو خواهد پرداخت.

کمیته برگزاری جام جهانی در ازای قضاوت هر بازی 2500 یورو برای داور وسط در نظر گرفته است. داور های کمک هم به ازای حضور در تورنمنت جام جهانی 20 هزار یورو و حق الزحمه شرکت در هر بازی هزار و ششصد یورو دریافت خواهند کرد.

رقابت های جام جهانی روسیه از 24 خرداد آغز می شود و تیم داوران کشورمان هم در این رقابت ها قضاوت می کنند. منصوری ، فغانی و سخندان تیم داوری کشورمان در رقابت های جام جهانی روسیه هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 17 فروردین 1397 ، کدخبر: 6491438 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین