پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان بابیان اینکه به دنبال تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان هستیم، گفت: تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد استان در دستور کار است.

شعارسال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان بابیان اینکه به دنبال تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان هستیم، گفت: تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد استان در دستور کار است.

محمد همتیان ظهر شنبه در نخستین جلسه کارگروه اشتغال دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان بابیان اینکه عزم مدیریت ارشد استان سمنان بر تکمیل و نهایی شدن پروژه‌های نیمه‌تمام است، ابراز داشت: تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: عزم دولت و دستگاه‌های اجرایی مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار است که در این راستا نیز تلاش می‌شود که این گام مهم و اساسی در استان سمنان تحقق پیدا کند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان بابیان اینکه تعهد دولت طی سال گذشته بر ایجاد ۵۷۰ هزار شغل بوده است، ابراز داشت: سهم استان از این میزان ۱۰ هزار و ۴۰۰ شغل بود که تا پایان سال گذشته ۱۰ هزار و ۵۰۰ شغل یعنی ۱۰۰ شغل بیشتر از تعهدات استان ایجاد شد.

همتیان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، تصریح کرد: این مهم دغدغه مدیران استان سمنان است و در این راستا در آغاز روزهای سال به دستگاه‌های اجرایی مبنی بر خرید و استفاده از کالای ایرانی تأکید شد که این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای تحقق شعار سال باید به‌صورت فرهنگ در بطن جامعه ترویج پیدا کند تا بتوان بااهمیت دادن به کالای ایرانی، تولیدات داخلی و واحدهای تولیدی و صنعتی ما بیش از گذشته رونق یافته و به کار و فعالیت بپردازند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1397، کدخبر: 4265006، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
استان سمنان یکی از بهترین استان ها برای سرمایه گذاری های مختلف اقتصادی است ؛ میتوان از سرمایه های خارجی برای تکمیل این پروژه ها استفاده کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین