پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۲۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر گفت: ۳۲ میلیارد تومان در حوزه اعتبارات روستایی و ۲ میلیارد تومان در حوزه اعتبارات مشاغل خانگی در شهرستان آزادشهر کمبود داریم.

شعارسال: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر گفت: ۳۲ میلیارد تومان در حوزه اعتبارات روستایی و ۲ میلیارد تومان در حوزه اعتبارات مشاغل خانگی در شهرستان آزادشهر کمبود داریم.

سید عبدالله حسینی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر اظهار داشت: در سال جاری زراعی, 28 دستگاه تراکتور و ادوات کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان در قالب تسهیلات به کشاورزان پرداخت شد.

وی افزود: در کارگروه شهرستان, در حوزه اعتبارات روستایی, 42 پرونده با اعتبار 30 میلیارد تومان, 9 پرونده حوزه باغبانی با اعتبار 23 میلیارد تومان و 7 پرونده دامی با اعتبار 23 میلیارد تومان مورد برررسی قرار گرفت و از مجموع این پرونده‌ها, 7 پرونده با اعتبار 8 میلیارد تومان به بانک جهت اخذ تسهیلات معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر تصریح کرد: صندوق توسعه خرد زنان در شهرستان از یک صندوق به 3 صندوق در 4 روستا با اعتبار هر صندوق, 2 میلیون و یکصد هزار تومان افزایش یافت.

حسینی تاکید کرد: تامین آب اراضی کشاورزی روستای تیل آباد با اعتبار 5 میلیارد تومان و سطح 300 هکتار آغاز شده و طرح تامین و انتقال آب به محل زیارتگاه آق امام که چندین سال در حال پیگیری بود با در اختیار قرار دادن 6 هکتار, در سال جاری محقق خواهد شد.

وی یادآور شد: 109 هکتار از اراضی شهرستان با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شد و همچنین لوله گذاری برای انتقال آب, در راستای صرفه‌جویی آب, به طول 16 کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر گفت: در شهرستان آزادشهر, 30 هزار هکتار اراضی باغی و زراعی با تولید بیش از 190 هزار تن محصولات و 76 هزار راس دام سبک و سنگین با تولید 110 تن محصولات وجود دارد که در مجموع 300 هزار تن محصول زراعی, باغی و دامی در سال در این شهرستان تولید می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1397، کدخبر: 1694366، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
واقعا در برابر بازدهی که میتونه در اینده داشته باشه هیچی نیست این مبلغ
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین