پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
تولیت آستان قدس رضوی(ع) گفت: راهبرد آستان قدس رضوی رقابت با بخش خصوصی نیست.

شعارسال: تولیت آستان قدس رضوی(ع) گفت: راهبرد آستان قدس رضوی رقابت با بخش خصوصی نیست.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار با مدیران آستان قدس رضوی(ع) اظهار داشت: حرکت یک سازمان بدون راهبرد و برنامه مثل حرکت کشتی بدون قطب‌نما و ‌ناخداست و تطبیق حرکت همه بخش‌های آستان قدس رضوی با راهبردهای جدید ضروری است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: راهبرد آستان قدس رقابت با فعالان بخش خصوصی و تصدی‌گری نیست، باید به‌گونه‌ای اقدام کنیم که عامل تحرک و کارآمدی فعالان مردمی در بخش‌های مختلف باشیم. مهم‌تر از خصوصی‌سازی، توانمندسازی و حمایت از بخش خصوصی است که یک حلقه مفقوده در مدیریت کشور است.

رئیسی بیان کرد: در سال 94 تنها 48 درصد درآمدهای پیش‌بینی‌شده در بودجه محقق شده بود که این رقم در سال 95 به 76 درصد افزایش یافت و در سال گذشته این میزان به بیش از 90 درصد رسید. عملکرد دستگاه‌های نظارتی را مخلّ ابتکار و جرئت مدیران نمی‌دانم. کار اگر متقن و علمی باشد و مدیر خود را مقید به قانون بداند، زمینه‌های ابتکار و اقدام جهادی فراهم خواهد بود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: کالاها و خدمات مورد نیاز در بخش‌های مختلف آستان در اولویت اول باید از تولیدات داخل خود آستان تأمین شود. در اولویت بعدی، اگر نیازمندی‌ها در داخل آستان تولید نمی‌شد، فقط باید از کالاهای ایرانی استفاده شود و عدم اجرای این اصل باید تخلف محسوب شود.

رئیسی بیان کرد: آستان قدس در سال گذشته 24 درصد افزایش صادرات داشته و باید تلاش کنیم این عدد را با افزایش دسترسی به بازارهای خارجی افزایش دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1397، کدخبر: 1694243 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
ای کاش که تو انتخابات به اقای رییسی رای می دادیم! هرچی تهمت به ایشون زدن برای خودشون شد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
خدا سایه اقای رییسی رو از مشهد کم نکنه واقعا
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین