پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
معاون استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری روز ملی خلیج فارس در بوشهر گفت: در این راستا برنامه‌های مهمی تدوین که با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

شعارسال: معاون استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری روز ملی خلیج فارس در بوشهر گفت: در این راستا برنامه‌های مهمی تدوین که با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

سعید زرین‌‌فر در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تاکید بر عملیاتی شرکت شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه تولیدات برخی کالاها نقش مهمی دارد که باید مصرف این کالاها در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از کالاهای ایرانی نقش برجسته‌ای در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دارد افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید استفاده از محصولات داخلی و به‌ویژه کالاهای تولیدی استان در اولویت قرار دهند تا شعار امسال و رونق اقتصادی عملیاتی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به بحران کم‌آبی در استان بیان کرد: برای مقابله با خشکسالی و بحران کم‌آبی باید تدابیر ویژه خصوصا برای تابستان پیش‌رو اتخاذ و عملیاتی شود تا مشکلات این بحران کاهش یابد.

زرین‌فر، مصرف بهینه آب را یک ضرورت دانست و با بیان اینکه برای مقابله با بحران کم‌آبی باید مدیریت مصرف آب در دستور کار قرار بگیرد افزود: با توجه به اینکه در آستانه فصل گرما قرار داریم صرفه جویی در مصرف آب باید بطور جد در دستور کار مسئولان و مردم استان باشد که در این راستا مدیریت مصرف مورد توجه مشترکان است.

وی همچنین با اشاره به 10 اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس عنوان کرد: در این راستا نیاز است دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های مرتبط با این روزنهایت همکاری را داشته باشند.

معاون استاندار بوشهر از تدوین برنامه ویژه روز ملی خلیج فارس خبر داد و افزود: در این راستا برنامه‌های مهمی تدوین که با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1397، کدخبر: 1694895، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
همین برنامه ها میتونه کلی بازدید کننده داشته باشه و برای مردم شهر کسب درامد داشته باشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین