پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تعداد بکار گمارده شدگان استان سمنان در سال ۹۶ را سه هزار و 45 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۵۵ نفر مرد و ۸۹۰ نفر زن بوده‌اند.

شعارسال: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تعداد بکار گمارده شدگان استان سمنان در سال ۹۶ را سه هزار و 45 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۵۵ نفر مرد و ۸۹۰ نفر زن بوده‌اند.

غنیان در نخستین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان افزود: از سه هزار و 45 نفر بکارگمارده شده سال ۹۶ تعداد یک هزار و 992 نفر معادل ۶۵ درصد، دیپلم و زیردیپلم و تعداد یک هزار و 53 نفر معادل ۳۵ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی بوده اند .

وی تصریح کرد: در سال ۹۶ تعداد یک هزار و 185 نفر از جویندگان کار دارای مهارت و تعداد یک هزار و 860 نفر فاقد مهارت بودند .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان درخصوص طرح کارورزی اظهارداشت: در سال ۹۶ در استان سمنان هزار و 213 نفرکارورز واجد شرایط در سامانه کارورزی ثبت نام نموده که از این تعداد ۲۰۸ نفر عقد قرارداد داشتند .

دکتر غنیان ادامه داد: در سال ۹۶ تعداد ۳۷۳ واحد پذیرنده جهت جذب کارورز در سامانه کارورزی اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد در سال ۹۶ را 10 هزار و 735 شغل دانست وافزود: تحقق اشتغال در سامانه رصد ۱۰۲ درصد بود.

وی درخصوص تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری گفت: از مجموع یک هزار و 364 طرح ثبت نام شده در سامانه کارا تاکنون ۳۳ طرح مصوب شده است که پیش بینی می شود زمینه اشتغال حدود 308 نفر را فراهم آورد .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1397، کدخبر: 97011905187، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا استان سمنان و اذربایجان غربی خیلی در ایجاد شغل پیشرو هستن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین