پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه بین تهران و زنجان در رفت و آمد بودم، گفت: مشکلات خانوادگی و رفت و آمد اجازه نداد در زنجان به کارم ادامه دهم.

شعارسال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه بین تهران و زنجان در رفت و آمد بودم، گفت: مشکلات خانوادگی و رفت و آمد اجازه نداد در زنجان به کارم ادامه دهم.

سید بیوک موسوی دلیل استعفای خود را در جواب برخی شایعات در فضای مجازی داد و گفت: به دلیل اینکه خانواده‌ام در تهران زندگی می‌کردند و من باید هر هفته پنجشنبه به تهران می‌رفتم و جمعه یا شنبه برمی‌گشتم که واقعا این کار سخت بود.

موسوی با بیان اینکه 18 ماه است که در رفت و آمد هستم و دوری از خانواده دشوار بود، افزود: واقعا شرایط سخت بود و آوردن خانواده به زنجان هم مقدور نبود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، همچنین در مورد شایعات مطرح شده در زمینه اینکه به دلیل برخی زیاده‌‌خواهی‌ها و سهم‌خواهی‌ها از سمت خود کنار رفته است، گفت: من به هیچ وجه فردی نیستم که در مقابل اینگونه زیاده‌خواهی‌ها و سهم خواهی‌ها کوتاه بیایم.

گفتنی است، سید بیوک موسوی به سمت معاون برنامه ریزی و منابع انسانی بانک صادرات منصوب شده است. که 18 ماه پیش به عنوان معاون استاندار زنجان معرفی شده بود و اصالت زنجانی دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1397، کدخبر: 609822، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
با اینکه ایشون داشت خیلی خوب کارشون رو میکردن اما خب خیلی بد شد که مجبور به استعفا شدن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین