پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ در مجموع 23 هزار و 331 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

شعارسال: رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ در مجموع 23 هزار و 331 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

فرزاد سردارزاده با بیان این مطلب گفت: در طرح ویژه نظارتی نوروز (از 13 بهمن ماه سال قبل لغایت 17 فروردین ماه سال جاری) از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان در مجموع 23 هزار و 331 مورد بازرسی صورت گرفته است.

وی با بیان کشف 1070 مورد تخلف در این بازرسی‌ها خاطر نشان کرد: در این رابطه 967 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

سردارزاده افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع 4 میلیارد و 236 میلیون و 407 هزار و 629 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 974 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 342 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1397، کدخبر: 609805، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
در امروز جامعه ما نبود نظارت کافی و درسته..حالا هرجا که میخواد باشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
مشکل اساسی کشور ما مسئله نظارتی و بازرسیه که اگه حل بشه خیلی از دردای ما هم حل میشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین