پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
پروژه " بهره ­وری انرژی در صنایع کلیدی ایران" با همکاری سازمان یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) و شرکت بهینه ­سازی مصرف سوخت در حال انجام است و مکانیسم مالی مناسب (اعطای وام­های کم بهره) را با همکاری بانک پاسارگاد برای تشویق صنایع در اجرای طرح­های صرفه­ جویی انرژی در دستور کار خود قرار داده است.

شعارسال: پروژه " بهره ­وری انرژی در صنایع کلیدی ایران" با همکاری سازمان یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) و شرکت بهینه ­سازی مصرف سوخت در حال انجام است و مکانیسم مالی مناسب (اعطای وام­های کم بهره) را با همکاری بانک پاسارگاد برای تشویق صنایع در اجرای طرح­های صرفه­ جویی انرژی در دستور کار خود قرار داده است.

تسهیلات مذکور به تعداد محدودی از طرح­های صرفه­ جویی انرژی که در قالب ارزیابی­های فنی و مالی پذیرفته شوند، اعطا خواهد شد. از واحدهای صنعتی دعوت می­شود در صورت تمایل به مشارکت، فرم ارزیابی پروژه را تکمیل و حداکثر تا تاریخ 30 فروردین 1397 به آدرس­های الکترونیکی n.shekari@unido.org و azadmehr@ifco.ir ارسال نمایند.

تاییدیه دریافت فرم­های تکمیل شده حداکثر تا 3 روز کاری به آگاهی خواهد رسید. طرح­هایی که حایز شرایط اولیه نیستند، در فرایند ارزیابی قرار نخواهند گرفت. همچنین اطلاعات مورد نیاز بیشتر برای ارزیابی نهایی طرح­ها، متعاقبا از ارایه دهندگان درخواست می­ شود.

بر اساس شرایط اولیه طرح­های صرفه ­جویی انرژی، میزان کل سرمایه‌گذاری کمتر از 600 هزار دلار، زمان اجرای طرح کمتر از یکسال و بازگشت سرمایه ساده‌شده کمتر از 3 سال در نظر گرفته شده است و همچنین طرح‌های صرفه‌جویی سوخت در اولویت خواهند بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار: 27 اسفند 1396، کدخبر: 591، www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین