پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۹۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
به دنبال تذکر نادر قاضی‌پور درباره بررسی علل گرانی نرخ ارز و پیشگیری از مشکلات اجتماعی، سیاسی و امنیتی بعدی، علی لاریجانی گزارش کمیسیون اقتصادی در این باره و دعوت مجلس از مسؤولان اقتصادی را از برنامه‌های مجلس برای بررسی علل گرانی نرخ ارز اعلام کرد.
شعارسال: به دنبال تذکر نادر قاضی‌پور درباره بررسی علل گرانی نرخ ارز و پیشگیری از مشکلات اجتماعی، سیاسی و امنیتی بعدی، علی لاریجانی گزارش کمیسیون اقتصادی در این باره و دعوت مجلس از مسؤولان اقتصادی را از برنامه‌های مجلس برای بررسی علل گرانی نرخ ارز اعلام کرد.

نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به لاریجانی متذکر شد: جلوی گرانی ارز را بگیرید تا مشکلات حاد اجتماعی، سیاسی و امنیتی به وجود نیاید.

 نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: نباید اجازه داد ریال به دلار تبدیل شود. ادامه این روند باعث ورشکستگی بانکها می‌شود.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده مردم ارومیه در مجلس، گفت: باید در این زمینه حساسیت داشته باشیم البته کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این زمینه مامور شده و در اولین فرصت یعنی دوشنبه هفته جاری نشستی را با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برگزار می‌کند و گزارش این نشست به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: ما نیز از مسئولان دعوت خواهیم کرد تا درخصوص علت گرانی‌های ارز و نحوه کنترل آن به نمایندگان توضیح دهند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تجارت آنلاین ، تاریخ انتشار: 19فروردین 1397، کدخبر: 59319 ،www.tejaratonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
ارز گرون شده بعد خود کسایی که گرون کردن نمی دونن چرا
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
واقعا عجیبه که بعد از این همه مدت بخوایم بگیم این افزایش یک حبابه و سریع فروکش میکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
علل را بیخیال شید در این شرایط ؛ به فکر راهی برای کنترل بازار باشید
ا.ح75
ناشناس
United States
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
شاید بزرگترین مشکل موجود کشور عدم اطمینان مردم به اقتصاد کنونی کشوره که تقاضای خرید دلار رو به شدت بالا میبره
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین