پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۰۶۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از تصمیم این وزارتخانه برای افزایش میزان وام ویژه دانشجویان دکتری در سال جاری خبر داد و گفت: میزان مبلغ افزایشی تا یک ماه آینده اعلام می‌شود.
شعارسال:رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از تصمیم این وزارتخانه برای افزایش میزان وام ویژه دانشجویان دکتری در سال جاری خبر داد و گفت: میزان مبلغ افزایشی تا یک ماه آینده اعلام می‌شود.

دکتر مجتبی صدیقی  ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: وزارت علوم تصمیم دارد وام ویژه دانشجویان دکتری که در دانشگاه‌های دولتی و روزانه مشغول تحصیل هستند را در سال جاری توسعه و پوشش کامل دهد. در این زمینه در حال رایزنی با بانک توسعه و تعاون هستیم تا مبلغ وام دکتری در سال جاری افزایش یابد و با تشکیل هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان نیز در این زمینه تصمیم گیری شود و حداکثر طی یکماه آینده میزان افزایش این وام مشخص خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته پرداخت وام ویژه دکتری و وام ضروری مبالغ سنگینی را به خود اختصاص داد. بطوریکه حدود 66 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان در این زمینه هزینه شد. امیدوار هستیم بتوانیم با توجه به افزایش منابع مصوب صندوق و مشارکت بانک توسعه و تعاون، این میزان برای سال جاری افزایش یابد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان با تاکید بر اینکه تصمیم جدیدی در حوزه وام پژوهانه دانشجویان دکتری اعمال نشده است، خاطرنشان کرد: مسئولیت این تصمیم بر عهده وزارت علوم نیست، اما با این وجود ما سال گذشته پیگیری هایی را انجام دادیم و خوشبختانه تبصره ای نیز در قانون بودجه پیش بینی شده است که بر اساس آن سهمی که شرکت‌ها و بانک‌ها باید در حوزه پژوهش هزینه کنند، به شکل جدی‌تری دریافت شود تا پروژه‌های تحقیقاتی از طریق انعقاد قرارداد با دانشگاه ‌ها و پژوهشگاه‌ها دنبال شود و دانشجویان دکتری نیز تامین شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 19 فرودین 96، کد خبر : 97011804849، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
خداروشکر که یه اتفاق خوب برای دانشجو های این کشور می خواد بیوفته که البه هیچ ربطی به کار و شغلشون نداره
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
دردی اگر بخواد از این دانشجو ها حل بشه همون بهتر که شغل و کارشون باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین