پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۶۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
‌مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: در سال جاری مبلغ 30 میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌ای به بخش گردشگری قم اختصاص می‌یابد.

شعارسال: ‌مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: در سال جاری مبلغ 30 میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌ای به بخش گردشگری قم اختصاص می‌یابد.

عیسی رضایی ‌روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم عنوان کرد: حمایت از سرمایه گذار در حوزه گردشگری زمینه ساز توسعه اقتصادی است.

وی اظهار کرد: تاکنون 37 سرمایه گذار در سامانه بهین یاب ثبت نام ‌و در جهت حمایت‌های لازم نیز سه تن از این سرمایه گذاران تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

در این جلسه همچنین عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان قم با تاکید بر نظارت لازم بر خرید مواد اولیه کارخانجات بیان کرد: باید برای قیمت مواد اولیه پتروشیمی در بورس راهکاری اندیشیده شود چرا که نوسان قیمت این مواد انگیزه تولید را می‌گیرد.

غلامحسین الهیاری عنوان کرد :با وجود تاکیدات رهبری بر اختصاص 25 درصد اقتصاد کشور به بخش تعاون هنوز این امر تحقق نیافته است.

در این جلسه رئیس جهاد کشاورزی استان قم نیز گفت: از مورخ 20 اسفند ماه تاکنون 6 طرح از بانک کشاورزی مبلغ 2 میلیارد تومان دریافتی داشته است.

محمد رضا طلایی خاطرنشان کرد: با توجه به زیان مرغداران و زمان جوجه ریزی واحدها از 15 اردیبهشت ماه پیشنهاد کردیم که از محل اعتبارات توسعه روستایی، تسهیلات سرمایه در گردش به این واحدها اختصاص یابد.

در ادامه مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم نیز عنوان کرد: بانک ها همراهی لازم را برای دریافت معوقات با واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران داشته باشند.

مجید آوری فر افزود:حمایت از تولید کننده و صادر کننده و رفع موانع موجود می‌تواند ما را به توسعه اقتصادی برساند.

وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات با شرایط ویژه به متقاضیان در امر تولید و سرمایه گذاری از جمله راهکارهای مهم در حمایت از کالای ایرانی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 97012005712، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
واقعا به نظر من که بیشتر از این ها برای این استان نیازه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
نباید با بهانه گردشگری قم را هم مثل مشهد تجملاتی کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین