پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۷۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: در راستای ایجاد آرامش جامعه باید تلاش‌های گسترده‌ای صورت گیرد.

شعارسال: معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: در راستای ایجاد آرامش جامعه باید تلاش‌های گسترده‌ای صورت گیرد.

مجید خورشیدی صبح دوشنبه در نشست با مدیر و معاونان صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به اهمیت کار در رسانه ملی، به جایگاه هنر در کار رسانه اشاره کرد و اظهار داشت: هنرمندی اهالی رسانه و چهره‌پردازی‌های ماندگار است که شهدا و چهره‌های دینی را در ذهن ما نگه می دارد.

وی تصریح کرد: تمام کارها در صداو سیما با بخشی از هنر عجین شده است و کاری که صدا و سیما می کند همراه با هنر بوده و به همین خاطر تاثیرگذار و ماندگار است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه هنرمندان رسانه تاریخ ساز هستند، اضافه کرد: با وجود این کار مهم و ارزشمند توسط هنرمندان رسانه ملی، باید به کار ایشان غبطه خورد.

خورشیدی با اشاره به پیشرفت های فنی در صداو سیمای بوشهر خاطرنشان کرد: ۲۴ ساعته کردن کار رسانه ملی شاید در ظاهر کار کوچکی باشد اما تهیه محتوا برای این مدت کاری، بسیار سخت است.

وی تاکید کرد: در راستای اجتماعی شدن مسائل موجود در جامعه، صدا و سیما نقش مهمی در جامعه خواهد داشت و باید به سمت اجتماعی شدن مسائل برویم.

معاون استاندار بوشهر افزود: در راستای ایجاد آرامش جامعه دست همکاری به سوی صدا و سیما دراز می‌کنیم تا با همکاری رسانه ملی، امید و آرامش را به جامعه سوق دهیم.

خورشیدی با بیان اینکه جامعه باید به کارکردهای خود اعتماد داشته باشد، اظهار داشت: باید برای اعتمادسازی در جامعه، به کارکردهای سیستم خود توجه داشته باشیم.

وی به اجرای بازار گردشگری بوشهر به عنوان یک پدیده اجتماعی مثبت اشاره کرد و گفت: حفظ بازار گردشگری در اشتغال و مسائل اجتماعی و اقتصادی تاثیرگذار خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 4266756، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
آرامش و امید در جامعه زمانی تزریق میشود که اعتماد سازی از جانب دولت و نظام برای مردم به وجود بیاید
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
این موج نا امیذی گسترده در ایران کار دشمنان این نظامه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین