پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
رئیس شورای شهر مشهد گفت:اجازه نمی دهیم تلاش های کارکنان شهرداری را عده اندکی مخدوش کنند.

شعارسال: رئیس شورای شهر مشهد گفت:اجازه نمی دهیم تلاش های کارکنان شهرداری را عده اندکی مخدوش کنند.

محمدرضا حیدری صبح دوشنبه در بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی مشهد که در تالار شهر برگزار شد اظهار کرد: موضوع شفافیت،انضباط اداری وبرخی کج رفتاری ها توسط شورا دنبال می شود و از همه شهروندان تقاضا دارم کوچکترین خطایی که در تعامل با شهرداری مشاهده می کنند را اطلاع دهند تا به صورت جدی پیگیری شود.

وی با تاکید به اینکه اجازه نمی دهیم تلاش های کارکنان شهرداری را عده اندکی مخدوش کنند افزود: موضوع ارتقاء شاخص های خدماتی و عمرانی خصوصا در مناطق کم برخوردار جزو سیاست های شورای شهر مشهد است.

رئیس شورای اسلامی مشهد تصریح کرد: ۲۰ میلیارد تومان برای فاضلاب و سپتاج اختصاص داده ایم. در حوزه شهر بدون اعتیاد و بدون معتاد طراحی هایی را پیاده کرده ایم و کسانی که نقش دارند باید به میدان بیایند. در بحث بازآفرینی شهری ۲۰ دفتر تسهیل گری برای موضوع بافت فرسوده در نظر گرفته ایم. فعالیت هایی که بر مبنای رشد باشد را پیگیری می کنیم و با همین ‌رویکرد نیز پیش می رویم.

وی تاکید کرد: همه گروه ها و سلایق را دعوت به همکاری می کنیم تا خواسته های مردم محقق شود و از همه نقدهای دلسوزانه بهره می بریم. حضورو مشارکت مردم را تنها راه برای توسعه شهر می دانیم و در این راستا نیز گام برداشته و اعتماد مردم را سرمایه بزرگی برای خود می دانیم.

حیدری با اشاره به اینکه از شورای اجتماعی محلات، نهاد های خصوصی و سرمایه گذاری ها استقبال می کنیم گفت: رویکرد تعاملی با همه مراجع حاکمیتی در مشهد را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای کاهش بیماری ها، پیشگیری و آموزش شهروندان، آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام می کنیم.

رئیس شورای اسلامی مشهد در ادامه ضمن گرامیداشت ایام پیش رو گفت: دوشنبه مصادف با سالروز آوینی،شهید اهل قلم و یکی از مستندسازانی است که حوادث جنگ را جمع آوری کرده و سه شنبه نیز سال روز شهادت شهید صیاد شیرازی یکی از امیران افتخار آمیز خراسان بوده که در پیوند بین ارتش و سپاه نقش بی بدیلی را ایفا کرده است ویاد این شهدای والا مقام را گرامی می داریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 4266721، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
وقتی شفافیت به اندازه کافی باشه هیچکسی نمیتونه تلاش کسی رو مخدوش کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین