پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
استاندار هرمزگان گفت: این استان ظرفیت‌های بالایی در گردشگری دارد و امسال نیز توسعه گردشگری اولویت استان است.

شعارسال: استاندار هرمزگان گفت: این استان ظرفیت‌های بالایی در گردشگری دارد و امسال نیز توسعه گردشگری اولویت استان است.

فریدون همتی در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان گفت: گردشگری یکی از پایه های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی در استان است که می تواند به تولید و اشتغال کمک کند.

وی افزود: در این جلسه برنامه ها و نیازهای توسعه گردشگری در استان بررسی شد.

فریدون همتی افزود: ساخت بلوار ساحلی در شرق بندرعباس امسال آغاز شده که باید این بلوار همه زیرساخت‌های لازم برای استقرار گردشگران را داشته باشد.

وی افزود: زمین های ساحلی غرب بندرعباس بعد از ساحل سورو نیز باید با همکاری و تعویض زمین برای توسعه گردشگری استفاده شود.

استاندار هرمزگان گفت: باید برای بهره برداری بهتر از ساحل سورو از ورود خودرو به این ساحل جلوگیری شود تا مردم بتوانند از ساحل استفاده کنند.

همتی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی نیز در نوروز امسال تلاش خوبی برای فراهم کردن زیرساخت های گردشگری در استان داشت که با تلفیق این تلاش‌ها و برنامه های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می توان به رونق گردشگری بویژه در بخش خصوصی کمک کرد.

استاندار هرمزگان افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در این جلسه فرصت های تامین مالی بودجه سال 97 را بخوبی تبیین کرد که باید مدیران استانی بویژه شهرداری ها از این ظرفیت ها استفاده کنند.

همتی در این جلسه از امور مالیاتی و دارایی هرمزگان، بنادر و دریانوردی و گمرک استان، سارمان مدیریت و برنامه ریزی برای تلاش مطلوب در زمینه های کاریشان قدردانی کرد.

صالح دریانورد رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در این نشست گفت: هدایت منابع مالی برای ایجاد اشتغال، ایجاد رونق در بخش مسکن بویژه بازسازی بافت فرسوده، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام از اولویت های بودجه 97 است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان نیز در این جلسه گفت: امسال هرمزگان با ثبت بیش از شش میلیون و 700 هزار نفر شب اقامت چهارمین استان کشور در جذب مسافران نوروزی بود.

محسن ضیایی افزود: جذب گردشگران نوروزی در استان امسال 30 درصد افزایش داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 610190، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
استان هایی مثل هرمزگان باید زودتر از این ها ظرفیت های گردشگریش شناخته میشد اما حالا هم دیر نیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین