پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۷۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
نماینده مردم ایلام، دره شهر، دهلران و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: علت افزایش بیکاری در جامعه بی‌نظارتی و ضعف دستگاه متولی است.

شعارسال: نماینده مردم ایلام، دره شهر، دهلران و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: علت افزایش بیکاری در جامعه بی‌نظارتی و ضعف دستگاه متولی است.

شادمهر کاظم‌زاده اظهار داشت: علت افزایش بیکاری در جامعه بی‌نظارتی و ضعف دستگاه متولی است.

نماینده مردم ایلام، دره‌شهر، دهلران و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت بی نظارتی دستگاه‌های متولی به این قانون سبب افزایش بیکاری کارگران در کشور شده است، به‌جای قانون‌نویسی صرف باید نظارت بر قانون را افزایش دهیم اقتصاد مقاومتی در عمل محقق نشده است.

وی گفت: بهترین محمل و شعار و مسیری که می‌توانستیم در مسیر اصلاح اقتصاد کشور داشته باشیم موضوع اقتصاد مقاومتی بود که به آن بی‌توجهی کردیم.

نماینده مردم ایلام، دره‌شهر، دهلران و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت ندادن به سرمایه‌های مردم و یا خوابانیدن سرمایه‌ها در بانک‌ها بدون توجه به کارآفرینی و اشتغال‌زایی در جامعه به افزایش بیکاری دامن می‌زند، در صورتی‌ که می‌توان در قالب شرکت‌های تعاونی بسترهای لازم جهت اشتغال را فراهم کرد و سرمایه‌ها را در مسیری مشخص به‌کار برد.

کاظم‌زاده در ادامه گفت: آسیب‌های روانی و روحی در گسترش بیکاری در جامعه موجب افسردگی، بیماری‌های روحی، احساس پوچی و نداشتن انگیزه در زندگی موجب می‌شود جوانان علاقه‌ای برای کار نداشته باشند. بیکاری ممکن است حتی افراد را به سمت اعتیاد سوق دهد که خانواده‌ها باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

وی ادامه داد: در رابطه با حمایت از کالای ایرانی باید دولت از هر گونه قاچاق کالا جلوگیری کند و قیمت تمام‌شده کالای ایرانی را با حمایت و در اختیار قرار دادن تسهیلات یارانه‌ای کاهش دهد تا رقابتی منطقی بین کالای ایرانی و خارجی پدید آید.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش لجام‌گسیخته قیمت ارز و کاهش بی‌سابقه ارزش پول ملی بسیار نگران‌کننده است، دولت باید کنترل قیمت را مدیریت کند، چرا که این امر سبب می‌شود واردات مواد اولیه گران تمام‌ شده و قیمت کالای ایرانی گران‌تر شود.

کاظم‌زاده تصریح کرد: نمی‌توانیم با این شرایط و افزایش قیمت ارز حمایت از کالای ایرانی را به‌درستی انجام دهیم، سامان دادن به سپرده‌گذاران در مؤسسات اعتباری و مالی برای مردم مشخص نشده است و باوجود همه قول‌ها و وعده‌های دولت تغییری در این حوزه روی نداده است و این برای حوزه کسب‌ و کار بسیار مهم است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 1695849، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
واقعا این بی نظارتی ها قراره تا کجا ادامه پیدا کنه؟هیچ کس هم پاسخگو نیست...اینه که قضیه رو بدتر میکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
دستگاهدولتی مدیریت انقلابی ندارد و همیشه موجب یاسمردم شده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین