پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰
عدل هاشمی پور: آب آشامیدنی شهرهای سرفاریاب، ‌سوق، دیشموک وشهرهای دهدشت، لنده، چرام و سایر روستا هایی که مشکل آب شرب دارند نیازمند توجه جدی و تامین اعتبار هستند.

شعار سال: نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه فراکسیون ولایت در سال 97 که باحضور وزیر نیرو و مجموعه معاونین وی درمجلس شورای اسلامی تشکیل شد، وضعیت نامناسب آب آشامیدنی حوزه انتخابیه اش را تشریح کرد.

عدل هاشمی پور گفت: آبرسانی شهر لیکک و روستاهای در مسیر، نیاز جدی به پشتیبانی و تقویت دارد و بهره برداری این پروژه اولویت جدی شهرلیکک در بحث آب شرب است.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی افزود: آب آشامیدنی شهرهای سرفاریاب، ‌سوق، دیشموک وشهرهای دهدشت، لنده، چرام و سایر روستا هایی که مشکل آب شرب دارند نیازمند توجه جدی و تامین اعتبار هستند.

وی سد بالیاب و آبریز را مورد تاکید جدی و اساسی دانست و گفت: با توجه به خشکسالی و خطر کم آبی و منابع مالی محدود دولت و فشارهای اقتصادی که دامنگیر کشور است باید سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مورد توجه مقام معظم رهبری را مورد توجه جدی قرار داده و در جهت اجرایی نمودن آن بیش از پیش کوشا باشیم.

وزیر نیرو ضمن تشکر از دغدغه نماینده مردم در مجلس در بحث آب شرب، معاونین و مدیران شرکت های تخصصی و متولی را موظف به پیگیری و ارائه گزارش عملکرد دانست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 20 فروردین 97، کد مطلب: 106981، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
واقعا در حوزه های محیط زیستی نیاز به پشتیبانی حداکثری داریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین