پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۸۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
۸۳ دستاورد اقتدارآفرین در بخش های مختلف صنعت هسته ای در دوازدهمین سالروز ملی فناوری هسته ای با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.
شعارسال:مراسم بزرگداشت دوازدهمین سالروز ملی فناوری هسته ای صبح امروز - دوشنبه - با حضور حجت الاسلام حسن روحانی و با حضور جمعی از وزیران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاونین رییس جمهوری و دیگر مسئولان کشور و همچنین نمایندگانی از دیگر کشورها در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی گشایش یافت.

رییس جمهوری در ابتدای این مراسم با حضور علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی از نمایشگاه دستاوردهای سازمان انرژی اتمی ایران بازدید کرد و با توضیحات مهندسان، مدیران و متخصصان صنعت هسته ای کشور در جریان آخرین دستاوردها و پیشرفت های دانشمندان ایرانی در حوزه های مختلف انرژی اتمی قرار گرفت.

در این مراسم از چهار دستاورد در سالن اصلی و پنج دستاورد هم به صورت ویدئو کنفرانس و از ۷۴ دستاورد در نمایشگاه جانبی رونمایی شد.

این دستاوردها در حوزه‌های مختلف از جمله سانتریفیوژها، جداسازی، رادیودارو، سرریز دانش در حوزه آب‌، بهداشت و درمان و نیروگاهی است.

در مراسم بزرگداشت دوازدهمین سالروز ملی فناوری هسته ای پیش از سخنان رئیس جمهوری، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی کشور گزارشی از روند فعالیت ها و دستاوردها و برنامه ریزی های این سازمان در راستای توسعه و ارتقا دانش و صنعت هسته ای کشور ارائه می کند.

بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته ای است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پارسینه، تاریخ انتشار20فروردین 96،کدخبر: 421178، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
ای کاش که همین اقای روحانی در هسته ای رو تخته نمیکرد و دستاوردامون بیشتر میشد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
اگر این شهدای هسته ای نبودند و اگر همین جوانان این مرز و بوم نبودند دسترسی به این موفقیت ها عملا غیر ممکن میشد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
اقای روحانی که کاری نکرد فقط خودشو جا داد تو دستاورد هایی که جوونای این مرز و بوم با زحمت بهش رسیده بودن
ن.ف83
ناشناس
United States
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
بالاخره باید شرایط موجود کشور رو ببینیم یک کشور نمیتونه با سیب زمینی زندگی کنه ولی فن اوری هسته ای داشته باشه باید جوانب مختلف مدیریتی کشور رو مورد بررسی قرار بدیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین