پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات کشوری پل مقوایی گفت: کارگاه ساخت پل مقوایی ۲۳ و ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ در پردیس فنی و پردیس هنر دانشگاه سمنان آغاز خواهد شد.

شعارسال: محمد محمدی، دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان، با بیان اینکه دومین دوره مسابقات کشوری پل مقوایی در این دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: ایده اولیه و تمامی مراحل طراحی این مسابقه تماما توسط انجمن علمی عمران سمنان صورت گرفته است و در حال حاضر این مسابقات منحصرا در دانشگاه سمنان برگزار می‌گردد.

محمدی افزود: مهلت مقرر جهت ثبت نام در دومین دوره مسابقات ملی پل مقوایی تا مورخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ است و تیم‌هایی که قصد شرکت در مسابقات را دارند باید حداکثر تا این تاریخ با مراجعه به سایت رسمی مسابقات به آدرس www.civilus.ir نسبت به انجام ثبت نام الکترونیکی د. رد مسابقات اقدام نمایند.

دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان گفت: همچنین از ویژگی‌های بارز این دوره از مسابقات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ساخت پل مقوایی به صورت رایگان است.

محمدی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌ها این امکان را فراهم می کند تا علاقه‌مندان و شرکت کنندگان قبل از شروع مسابقه اصلی به تحلیل و بررسی ایده‌های خود بپردازند.

وی گفت: کارگاه ساخت پل مقوایی ۲۳ و ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ در پردیس فنی و پردیس هنر دانشگاه سمنان آغاز خواهد شد.

دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان درباره اهمیت و ضرورت برگزاری این مسابقه گفت: به کارگیری عملی دروس اصلی رشته مهندسی عمران، استفاده از نرم افزار‌های تخصصی رشته عمران، ایجاد حس رقابت، نشاط و همکاری در میان دانشجویان و البته تماشاگران بخشی از اهداف این مسابقات است.

محمدی پیرامون نحوه ساخت پل‌های مقوایی خاطرنشان کرد: در این مسابقات شرکت کنندگان مجاز هستند با استفاده از مقوا) کارتن ۵ لایه و چسب سیلیکاتی، سازه‌هایی بسازند که بتواند نیرویی چندین برابر وزن خود را تحمل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات پل مقوایی در سطح عمومی تری نسبت به مسابقات سازه‌های ماکارونی برگزار می‌شود، از دانشجویان رشته‌های مختلف دعوت کرد تا با حضور در مسابقات فضای جدیدی را تجربه کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 19فروردین1397 ، کدخبر: 676468: www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
همین مسابقات در سطح ملی میتونه خیلی خیلی به ارتقا و رشد دانشگاه کمک کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین