پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۸۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بررسی‌های انجام شده درباره علت مسمومیت مردم سپیدان گفت: آلودگی آب علت احتمالی مسمومیت مردم این شهرستان است.

شعار سال: عبدالرسول همتی با اشاره به تشکیل جلسه فوری در شهرستان سپیدان با حضور معاون استاندار، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان فارس، رئیس آبفای روستایی استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: براساس مستندات به دلیل اینکه آب مردم از چله‌گاه تامین می‌شود و این منطقه به صورت غیرقانونی تبدیل به جایگاه توریستی شده است، احتمال این است که فاضلاب انسانی وارد آب و آلودگی آن شده است.

وی با بیان اینکه آلودگی آب علت احتمالی مسمومیت است، گفت:اقدامات پیشگیرانه از سوی دادستان و مسئولان شهرستان انجام شده و منطقه توریستی چله‌گاه پلمب شده است تا مشکلات بیشتر نشود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: با توجه به اینکه پس از پلمب منطقه و انجام اقدامات پیشگیرانه تعداد بیماران کاهش یافته به نظر می‌رسد آلودگی آب علت این بیماری باشد با این حال باید منتظر جواب نمونه‌برداری‌ها و آزمایشات ماند.

همتی با تاکید بر اینکه نتیجه قطعی پس از بررسی کامل آزمایشات مشخص می‌شود، بیان کرد: مردم توجه داشته باشند که حتما از آب جوشیده استفاده کنند و بهداشت فردی را رعایت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 18 فروردین 97، کد مطلب: 1694776: www.tn.ai


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
واقعا باید تاسف خورد که هنوزم که هنوزه الودگی اب تو ایران داره قربانی می گیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین