پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۰۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
فرماندار دماوند گفت: سال ۹۷ باید سال پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی استان تهران در نشست مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان دماوند باشد.

شعارسال: فرماندار دماوند گفت: سال ۹۷ باید سال پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی استان تهران در نشست مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان دماوند باشد.

مجید صفری صبح دوشنبه در نخستین جلسه شورای اداری دماوند در سال 97 طی سخنانی اظهار داشت: مسئولان می بایست اهتمام ویژه ای نسبت به تحقق شعار سال یعنی «حمایت از کالای ایرانی» داشته باشند.

وی با بیان این که سال گذشته به خوبی به پایان رسید، ادامه داد: کارهای بسیار خوبی در ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند صورت گرفت، که باعث شد شهرستان دماوند رتبه برتر را در این زمینه کسب کند.

فرماندار دماوند گفت: سال ۹۷ باید سال پیگیری مصوبات شورای برنامه ریزی استان در نشست مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان دماوند باشد و همه دستگاه ها موظف به گزارش دهی به صورت ماهانه دراین رابطه هستند.

وی ظرفیت های توسعه شهرستان دماوند را مناسب توصیف کرد و گفت: دماوند با توجه به نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در مسیر محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه و حجم بالای مسافرت‌ها می تواند به یکی از مقاصد گردشگری مهم در کشور تبدیل شود.

فرماندار دماوند از مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در ایام نوروز نیز این مقابله در صیانت از اراضی ملی ادامه داشت و کمیته های ویژه ای در سطح شهر و دهیاری تشکیل شد.

صفری افزود: کم ترین تحرک را از سوی سازندگان غیر مجاز در این ایام داشته ایم و این در حالی است که بیشترین تلاش در جلوگیری از این گونه ساخت و ساز ها صورت گرفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 4266626، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
راکد بودن مسئولان در بخش های مختلف داره جلوی به حرکت درومدن چرخ اقتصاد کشور رو میگیره
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین