پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
‌شهردار قم گفت: شهرداری قم سالانه بیش از 73 میلیارد تومان ویژه مسائل زیست‌محیطی هزینه می‌کند که این رقم هنگفتی را شامل می‌شود.

شعارسال: ‌شهردار قم گفت: شهرداری قم سالانه بیش از 73 میلیارد تومان ویژه مسائل زیست‌محیطی هزینه می‌کند که این رقم هنگفتی را شامل می‌شود.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد شامگاه دوشنبه در چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وضعیت صنایع آلاینده در قم عنوان کرد: بخش اعظم گروه‌هایی که مسائل زیست محیطی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند، جزء صنایع آلاینده هستند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که هیچ‌گونه مالیات بر ارزش افزوده‌ای از صنایع آلاینده نصیب استان قم و زیرساخت‌های عمرانی نمی‌شود.

‌سقائیان بیان کرد: نباید مشکلات و دغدغه‌های این واحدهای آلاینده برای شهر قم باشد اما عواید و سود آنها را تهران دریافت کند.

شهردار قم افزود: نباید این گونه باشد که صنایع آلاینده برای قم باشد و ارزش افزوده آنها به تهران تعلق ‌گیرد، از این رو باید برای صنایع آلاینده فکری شود و بررسی لازم صورت ‌گیرد.

وی گفت: محدوده‌ها و ورودی شهر قم نیاز به بررسی لازم دارد تا به خوبی تاثیرات صنایع آلاینده را مشاهده کنیم.

سقائیان‌نژاد عنوان کرد: تا سال 80 به صورت مجزا از تمامی این صنایع عوارض دریافت می‌شد اما بعد از اینکه این عوارض در مالیات بر ارزش افزوده تجمیع شد و بابت هزینه‌ها چیزی به آنها پرداخت نمی‌شود؛ از این رو شهرداری‌ها متضرر شده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397، کدخبر: 97012106459، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
واقعا اگر این باشه که باید سایر استان های از قم الگو بگیرن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین