پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: با همکاری ثبت اسناد و املاک ۲۰ هزار سند مالکیت منازل روستایی استان بوشهر صادر و به متقاضیان واگذار شد.

شعارسال: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: با همکاری ثبت اسناد و املاک ۲۰ هزار سند مالکیت منازل روستایی استان بوشهر صادر و به متقاضیان واگذار شد.

حمید حیدری بریدی با اشاره به اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی اظهار داشت: این طرح برای ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت و رفاه روستائیان از سال 1374 اجرایی شد که در اجرای این طرح تمام منازل روستایی مشمول این طرح شدند.

وی از اجرای طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف مقاوم سازی سالانه 200 هزار واحد مسکونی در سطح کشور در قالب تسهیلات بانکی ارزان قیمت اجرایی شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر سهم این استان در اجرای طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی را سالانه 2 هزار و 500 واحد دانست و خاطر نشان کرد: از 74 هزار واحد مسکونی روستایی در 823 روستا و آبادی تاکنون 35 هزار و 497 واحد مسکونی معادل 53 درصد روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت مقاوم سازی شد.

حیدری با اشاره به اینکه هم اینک 47 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان بوشهر غیرمقاوم هستند تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا سال 1406 باید تعداد واحدهای مقاوم سازی روستایی به 70 درصد افزایش یابد.

وی از اجرای طرح ساخت واحد مسکونی روستایی در استان خبر داد و بیان کرد: برای این مهم در سال 1395 بیش از 6 هزار و 600 قطعه زمین و در سال گذشته 241 قطعه زمین برای ساخت مسکن واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر به صدور سند منازل روستایی پرداخت و افزود: در دو سال گذشته در اجرای این طرح 20 هزار 138 سند منازل روستایی با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک صادر شده که این مهم نقش مهمی در ماندگاری روستائیان و حل مشکلات مختلف از جمله جوابگوی وثیقه بانک‌ها برای دریافت وام داشته است.

حیدری بیان کرد: پیش بینی می‌شود امسال 3 هزار سند منازل روستایی در استان بوشهر صادر شود.

وی از تهیه طرح هادی در روستاها خبر داد و اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علاوه بر اجرای طرح هادی در روستاها و ساخت مسکن برای محرومان و روستائیان در اجرای طرح‌های عمران روستایی، بازسازی مناطق زلزله‌زده و طرح‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی، هنری نقش مهمی دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397، کدخبر: 1696743، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
واقعا خوبه که داریم مجدانه به وضعیت روستاها زسدگی میکنیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین