پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: سال گذشته بیش از یک هزار پرونده کشف کالای قاچاق در استان سمنان ثبت‌شده است.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: سال گذشته بیش از یک هزار پرونده کشف کالای قاچاق در استان سمنان ثبت‌شده است.

بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دولت برای حمایت از تولید داخلی و رونق بازار است.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همواره نسبت به بازرسی و نظارت بر بازار فروش کالاها اهتمام ویژه‌ای می‌ورزد افزود: در یک سال گذشته بیش از 6 هزار و 789 مورد بازرسی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا از واحدهای مختلف صنفی در استان انجام‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه عمده‌ترین کالاهای قاچاقی در استان سمنان در حوزه لوازم‌آرایشی، مواد غذایی و دخانیات است تصریح کرد: در این مدت بیش از یک هزار و 122 پرونده قاچاق کالا در استان سمنان ثبت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه این پرونده‌ها پس از تکمیل گزارش به مراجع قضایی استان برای صدور حکم منتقل شدند خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های کشفیات قاچاق کالا در سال گذشته بالغ‌بر 117 میلیارد و 865 میلیون ریال است.

اسودی با تأکید بر اینکه تنظیم بازار مهم‌ترین هدف نظارت مستمر بر کالاهای داخلی است یادآور شد: تمامی فروشگاه‌های عرضه محصولات کشاورزی به‌ویژه میوه و تره‌بار نیز در این طرح‌های نظارتی سامان‌دهی شدند.

وی ابراز داشت: بیش از 80 دوره آموزشی با موضوع ترویج حمایت از کالای ایرانی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان ویژه بازاریان، اصناف، تولیدکنندگان و مسئولان مرتبط در این حوزه در سال گذشته اجرایی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: عرضه کالاهای تولدی ایران در بازارهای تجاری در اولویت عرضه کالای خارجی قرار دارد و باید برای این مسئله در سال 97 اقدامات فرهنگی لازم را برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397، کدخبر: 1697072، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا چرا ما نمیتونیم جلوی این قاچاق رو بگیریم تو ایران؟چه موانعی بر سر راهه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین