پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برطرف کردن معضل حاشیه‌نشینی در سایه هم‌افزایی امکانات و برنامه هدفمند از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان تسریع شود.

شعارسال: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برطرف کردن معضل حاشیه‌نشینی در سایه هم‌افزایی امکانات و برنامه هدفمند از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان تسریع شود.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب استان مرکزی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد اظهارداشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور انجام مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در قالب یک نهاد انقلابی ایجاد شده که در واقع باید در مسیر امیدآفرینی و کمک و توجه به اقشار ناتوان و کم‌درآمد جامعه حرکت کند.

وی افزود: بنابراین لازم است که فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد درراستای آبادانی هر چه بیشتر مناطق کم‌برخوردار و همچنین رونق سکونت‌گاه‌های روستایی بیشتر مورد توجه باشد و تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: متاسفانه امروز شکل‌گیری و گسترده شدن مناطق حاشیه‌ای و سکونت‌گاه‌های غیررسمی مشکلات و آسیب‌های بسیاری از جمله انواع آسیب‌های اجتماعی را به دنبال داشته که تهدید بزرگی برای جامعه بوده و مستلزم چاره‌اندیشی اساسی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: بنابراین باید برطرف کردن معضل حاشیه‌نشینی و آسیب‌های مختلفی که به دنبال آن ایجاد می‌شود در سایه هم‌افزایی امکانات و برنامه هدفمند از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان به سرعت و همچنین به نحو شایسته ساماندهی شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره به مقابله با حاشیه‌نشینی و جلوگیری از گسترش این پدیده تاکید داشته‌اند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف است که تمام توان و ظرفیت خود را درراستای تحقق این مهم به کار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: ساماندهی بافت‌های فرسوده روستایی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، تجمیع روستاهای کم جمعیت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، توجه ویژه به مستضعفان و معلولان، اجرای طرح‌های هادی روستاها، ارائه خدمات آموزشی، ورزشی و فرهنگی مستمر به روستائفریان برای مقابله با پدیده حاشیه‌نشینی در شهرها از جمله تکالیف مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه ویژه باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397، کدخبر: 1697067، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
استان مرکزی در حاشیه استان تهرانه
برای این استان حاشیه نشینی اصلا خوب نیست
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا بعضی از تقسیم وظایف در ایران درست تقسیم نشده و مشخص نبیت مسئول یک معضل کیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین